دیوانه بازی های بچه دیو / خشم هالند در عین خوشحالی !

اقتصاد 100- مهاجم مصدوم سیتیزن‌ها پس از گلزنی آلوارز روی سکوها به شادی پرداخت.

دیوانه بازی های بچه دیو / خشم هالند در عین خوشحالی !

کورس نفس‌گیر قهرمانی در لیگ جزیره باعث شده تا بازی دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد فارغ از حساسیت‌های همیشگی، جذابیت‌های مضاعفی پیدا کند.

با این حال غیبت ارلینگ هالند، فوق‌ستاره خط حمله من‌سیتی به عنوان یکی از برترین بازیکنان فصل جزیره و برترین گلزن باشگاهی فوتبال اروپا، دست پپ گواردیولا برای پیاده سازی تمام برنامه‌های هجومی‌اش را بسته نگه داشته است.

با وجود این، خولیان آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی در غیاب هالند موفق شد روی یک حرکت ترکیبی تماشایی گل تساوی تیمش را وارد دروازه آلیسون بکر کرده تا سیتی به بازی برگردد.

گلی که باعث شد هالند که از ناحیه همسترینگ مصدوم و از روی سکوهای اتحاد نظاره‌گر عملکرد همبازیانش است، به وجد آمده و حسابی به خوشحالی و پایکوبی بپردازد.

هالند که در اولین فصل حضور در لیگ جزیره تمام رکوردهای گلزنی را جابجا کرده، امیدوار است با پیروزی تیمش در این مسابقه و حفظ یا کاهش فاصله با آرسنال، در ادامه فصل با رهایی از بند مصدومیت به قهرمانی در این مسابقات دست پیدا کند.

منچسترسیتی ؛ خوشحالی هالند پس از گل آلوارز به لیورپول منچسترسیتی ؛ خوشحالی هالند پس از گل آلوارز به لیورپول منچسترسیتی ؛ خوشحالی هالند پس از گل آلوارز به لیورپول

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما