رفتار بچه گانه 2 ستاره فوتبال / قهر و بلاک بخاطر هیچ + مدرک

اقتصاد 100- 2 ستاره فوتبال رفتار کودکانه ای از خود بروز دادند.

رفتار بچه گانه 2 ستاره فوتبال / قهر و بلاک بخاطر هیچ + مدرک

«خسته‌ام، می‌خواهم روی تیم باشگاهی تمرکز کنم.» این جملاتی بود که به سرعت فضای رسانه‌های کره‌جنوبی را پر کرد و مرزها را در نوردید و به خاک ایتالیا هم رسید. جملاتی که از زبان کیم مین جائه، مدافع سرسخت ناپولی، بیرون آمد تا به زعم بسیاری، خداحافظی از تیم‌ملی یا دست‌کم بی‌میلی برای حضور در اردوی کره‌جنوبی را نشان می‌داد.

صحبتهای او اما نوک قله کوه یخی را نشان می‌داد که از پائولو بنتو به یورگن کلینزمن به ارث رسیده است؛ دو دستگی در تیمی که همیشه به نظم و انضباط تیمی شناخته می‌شد اما حالا خبرنگاران، درگیری و اختلاف بین ستاره‌هایش را گزارش می‌کنند.

1835355
ستاره تاتنهام و مدافع ناپولی به رهبران دودستگی در تیم‌ملی کره تبدیل شده‌اند.

به نظر می‌رسد درگیری نخست بین خدمات پزشکی داخل تیم به وجود آمده بود. زمانی که یک مربی خصوصی به درخواست سون هیونگ مین به کادرفنی ملحق شد و این در حالی بود که برخی بازیکنان تیم‌ملی از این موضوع رضایت نداشتند.

بعد از جام جهانی و زمانی که بازیکنان کره با مقامات دولت در ضیافت ناهار شرکت کردند، کیم مین جائه، مدافع شاغل در ناپولی، ناراحتی خود را با نام بردن از چند بازیکن ابراز کرد.

به عبارتی رهبر یک گروه سون هیونگ مین و رهبر گروه دیگر کیم مین جائه بودند که به عنوان دو چهره شاخص، با اختلاف نظر مواجه بودند و در پایان فیفادی مارس، این موضوع را به صورت علنی نشان دادند.

پس از اینکه کیم مین جائه گفت قصد دارد تمرکز خود را روی تیم باشگاهی بگذارد، سون هیونگ مین با ادبیاتی کاملا متفاوت گفت که نسبت به تیم‌ملی اهمیت زیادی قائل است و بازی در کره را مایه افتخار می‌داند.

کیم، این جملات سون را جوابی به خود تلقی کرد و در اقدامی غیرمنتظره، حساب اینستاگرام ‌هم‌تیمی و کاپیتان خود در کره را بلاک کرد. این موضوع به سرعت در فضای مجازی بازنشر شد و اختلاف‌نظر دو ستاره تیم کلینزمن را به معرض نمایش عمومی گذاشت.

1837016
نام سون هیونگ مین از بین دنبال‌کنندگان کیم‌ مین جائه حذف شده بود.

نکته جالب این است که رسانه‌های کره ادعا می‌کنند کیم مین جائه حتی قصد داشت بعد از جام جهانی از تیم‌ملی اعلام بازنشستگی کند و به اردوی تیم کلینزمن نیاید. در واقع این موضوع اختلاف نظر شدیدی را بین آنها به وجود آورده بود که باعث شده بود مدافع تیم به خداحافظی فکر کند.

با این حال واکنش تند کاربران کره‌ای به اظهارات کیم مین جائه باعث شد تا این مدافع با پستی طولانی در اینستاگرام برداشت از اظهاراتش را سوتفاهم قلمداد کند. پس از آن به نظر می‌رسد گفتگویی هم بین او و سون پیش آمد و دقایقی بعد، کیم، کاپیتان تیم را فالو کرد.

دنبال کردن سون از سوی کیم مین جائه با اقدام متقابل از سوی سون هیونگ مین همراه شد تا همه چیز فعلا در موقعیت سفید قرار بگیرد.

اما باتوجه به تقابل چند ماهه دو دسته در تیم‌ملی کره، بعید است که با این اقدام همه چیز حل و فصل شده باشد. حالا این یورگن کلینزمن است که باید با کاریزما، این اولین بحران خود را حل و فصل کند؛ بحرانی که میراثی از قبل جام جهانی محسوب می‌شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز