پایان قهر سرمربی تیم ملی با مجری مطرح + عکس آشتی کنان

اقتصاد 100- دوران قهر و کدورت بین دو چهره نام آشنا به سر رسید.

پایان قهر سرمربی تیم ملی با مجری مطرح + عکس آشتی کنان

روز دوشنبه این هفته بعد از پیروزی 5-0 تیم ملی سوئد مقابل آذربایجان در رقابتهای انتخابی یورو 2024 درگیری لفظی شدید بین سرمربی تیم ملی این کشور، یانه آندرسون، و یکی از مجریان مشهور تلویزیون سوئد در این کشور خبرساز شد.

آندرسون که در پایان بازی در استودیوی پخش زنده تلویزیون سوئد شرکت کرده بود با بوژان دیوردیچ درگیری لفظی پیدا کرده. دیوردیچ از اینکه یسپر کارلسون در دو مسابقه سوئد در این فیفادی رویهم‌رفته تنها 8 دقیقه به میدان رفته است ناراحت بود و این را تصمیم نادرست سرمربی می‌دانست.

سرمربی سوئد اما این انتقاد را قبول نداشت. بحث دو طرف ادامه پیدا کرد و لحظه به لحظه داغ‌تر شد تا اینکه آندرسون در نهایت درحالیکه به شدت عصبانی و برافروخته بود استودیوی پخش زنده را در میانه برنامه به نشانه اعتراض ترک کرد. او در حال ترک استودیو گفت:" چند نفری من را با سوالات بمباران می‌کنید. خیلی عجیب است. به خاطر امروز ممنون. یک روز دیگر می‌بینم‌تان. واقعا که!"

اما دو روز بعد به ابتکار شبکه تلویزیونی ویاپلی سوئد سرمربی تیم ملی این کشور و مجری این شبکه در مراسم آشتی‌کنان که برای بیننده‌ها پخش شد شرکت کردند.

1837085

بوژان دیوردیچ در این برنامه گفت:" من و سرمربی تیم ملی صحبتی طولانی و عیمق داشتیم و در نهایت به نتیجه مشترکی رسیدیم و تصمیم بر این شد که هر دو طرف همدیگر را ببخشند و عبور کنند. آنچه بین ما اتفاق افتاد حالا حل شده است. برایم مهم بود یانه به نظرات من و واکنش‌ها و احساساتم اهمیت داد و با اینکه من از نسل دیگری هستم و ریشه‌های متفاوتی دارم توانست درکم کند".

یان آندرسون هم درباره جلسه‌ای که بین او و دیوردیچ در محل شبکه ویاپلی برگزار شده بود گفت:" صحبت گرم و خوبی داشتیم که بعد از اتفاقات نه چندان خوبی که روز دوشنبه افتاد لازم بود. ما همدیگر را ملاقات کردیم و موضوع را با صبحتهایی صادقانه فیصله دادیم. تصمیم گرفتیم از این ماجرا عبور کنیم و دیگر هیچ اختلافی بین ما نیست".

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما