ظلم بزرگ در حق کریستیانو رونالدو

اقتصاد 100- یک اشتباه بزرگ باعث شد تا کریستیانو رونالدو رزهای سختی را سپری کند.

ظلم بزرگ در حق کریستیانو رونالدو

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال تصمیم گرفت کریستیانو رونالدو را مقابل مراکش روی نیمکت قرار دهد و او را در ترکیب فیکس پرتغالی ها نگذاشت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال در بازی مقابل مراکش با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. رونالدو در این بازی در دقیقه 60 بود که وارد زمین شد. در حقیقت کریستیانو رونالدو وقتی وارد زمین شد که تیم ملی پرتغال یک گل از مراکش خورده بود و کار سختی برای جبران نتیجه داشت چرا که مراکش به شدت بسته بازی می کرد.

لوییس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال به تازگی درباره نیمکت نشین شدن کریستیانو رونالدو در بازی پرتغال مقابل مراکش در جام جهانی 2022 قطر گفت:" قرار دادن کریستیانو رونالدو روی نیمکت در بازی مقابل مراکش، بزرگترین اشتباه تاریخ فوتبال پرتغال بود."

در حقیقت فیگو از نیمکت نشین شدن رونالدو به عنوان یک اشتباه تاریخی یاد کرده است که فرناندو سانتوس مرتکب آن شد و به نظر می رسد که به خاطر همین اشتباه هم از هدایت تیم ملی پرتغال کنار گذاشته شد و جای خود را به روبرتو مارتینز داد. شاید اگر رونالدو در آن بازی از ابتدا در ترکیب پرتغال قرار می گرفت اوضاع به شکل دیگری پیش می رفت.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما