ورق برمی‌گردد؟

اقتصاد 100- طبق اعلام کمیته انضباطی فیفا باشگاه استقلال باید حداکثر تا تاریخ یازدهم فروردین یعنی جمعه هفته جاری معوقات آندره‌آ استراماچونی و جریمه دیرکرد پرداخت نشدن آن را بپردازد در غیر اینصورت پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته می شود. با توجه به شرایط فعلی و اینکه هنوز هیچ مبلغی بابت کمک هزینه به استقلال پرداخت نشده این احتمال زیاد است که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بلافاصله پس از پایان این مهلت بسته شود.

ورق برمی‌گردد؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در این شرایط تعدادی از بازیکنان استقلال در روزهای گذشته اعلام کردند با وجود عدم پرداخت به موقع حقوق شان و یا اینکه نمی توانند آن طور که باید و شاید در ترکیب استقلال به میدان بروند به باشگاه اعلام کردند در پایان فصل از این تیم جدا شوند.

یک فرد آگاه در تیم استقلال در این باره که آیا چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا نه، گفت: «با توجه به پنجره بسته نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال و اینکه دیگر هیچ بازیکنی را برای فصل آینده نمی توانیم جذب کنیم بنابراین هیچ بازیکنی را هم از دست نمی دهیم تا با همین نفرات به استقبال فصل تابستانی بدنسازی برویم. مگر اینکه اتفاقی رخ بدهد و در این بین پنجره نقل و انتقالاتی بسته نشود یا بعد از بسته شدن دوباره باز شود».

در روزهای اخیر نقل قول های غیر رسمی از سوی چند بازیکن نیمکت نشین استقلال در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که حاکی از علاقه مندی آنها به جدا شدن از تیم استقلال بود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما