افشاگری وحشتناک / در غذای بازیکنان تیم ملی ایران چیزی ریخته بودند که ببازند !

اقتصاد 100- یکی از تلخ‌ترین باخت‌های تاریخ فوتبال ایران به بازی مقابل بحرین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ برمی‌گردد. جایی که تیم پرستاره بلاژویچ نتوانست بحرین را شکست دهد و در نهایت هم به جام جهانی نرسید.

افشاگری وحشتناک / در غذای بازیکنان تیم ملی ایران چیزی ریخته بودند که ببازند !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در مورد بازی مقابل بحرین در منامه و حواشی فراوان آن بازی صحبت‌های زیادی مطرح شده و حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد. روایت‌های مختلفی هم از دلیل ناکامی آن تیم و رقم خوردن یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخ فوتبال ایران در رده ملی مطرح گردید. با این حال صادق درودگر که از مدیران شناخته‌شده فوتبال ایران به حساب می‌آید و در آن زمان هم در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشت، در مصاحبه‌ای حرف‌های عجیبی را در مورد آن بازی شوم زد و روایتی تقریبا جدید از حواشی بازی مقابل بحرین در منامه مطرح کرد.

درودگر در بخشی از مصاحبه خود در مورد آن بازی گفت: ما یک دکتر مشاور تغذیه به نام آقای ساشا داشتیم. ایشان به شدت دیسیپلین داشت. هیچ بازیکنی حق نداشت غذای دیگری بخورد. یک مقدار پوره سیب‌زمینی، مقداری ماکارونی و مقداری جوجه کباب به بازیکنان داده می‌شد. هیچ‌کس حق نداشت نوشابه و دلستر بخورد. بازیکنان فقط باید آب می‌خوردند. او می‌گفت که گاز نوشیدنی گازدار باعث کاهش حجم ریه بازیکنان می‌شود و نمی‌توانند بدوند. ما به بحرین رفتیم. برخی از مسئولان ایرانی آن زمان در آن‌جا به این بهانه که ممکن است در غذای بازیکنان چیزی بریزند، تیم ملی را برای ناهار به جای دیگری بردند و غذا دادند. آماری که من گرفتم، یک بازیکن ما یک بطری یک و نیم لیتری نوشابه خورده بود. این موضوع در بازی او به شدت مشهود بود. آن ظهر کشک بادمجان، فسنجان، ترشی، کوبیده، قیمه، قرمه و چه و چه به بازیکنان داده شد که اصلا خوردن آن‌ها در تیم‌ ملی ممنوع بود.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما