علی دایی : مقابل جیره‌خواران می‌ایستم !

اقتصاد 100- علی دایی گفت: من به سادگی دایی نشدم که با ۶ یا ۸ جیره خوار که معلوم نیست روزی خودشان را از کجا بدست می‌آورند، خراب شوم. برخی از جوانان نیز فریب این افراد را می‌خورند اما افرادی باشرف هم داریم که مقابل این افراد می‌ایستند.

علی دایی : مقابل جیره‌خواران می‌ایستم !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، ۱۲ سال قبل در دی ماه سال ۱۳۸۹ علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس بعد از مشکلاتی که وجود داشت با وساطت مسئولان باشگاه به تیم برگشت و پرسپولیسی‌ها زیر نظر وی تمرین کردند. او در همین خصوص صحبت‌های جالبی را مطرح کرد و اظهار داشت: بعد از شکست مقابل صبا در کنفرانس مطبوعاتی همه چیز را گردن گرفتم و گفتم شکست مال من است. ما اینجا یک خانواده هستیم اگر کسی با کسی مشکل دارد باید آن را برطرف کند. اگر مشکلی است که حل شدنی نیست نباید بگذاریم بر مجموعه تیم اثر بگذارد. من می‌خواهم در مورد شیطنت‌هایی که بوده حرف بزنم اگه حرف و حدیث و دلخوری هم هست آنها را کنار بگذاریم و به معنای واقعی یک کلمه یک دل شویم.

وی افزود: من برگشتم تا پرسپولیس را درست کنم. دست تمام هواداران واقعی پرسپولیس را می‌بوسم اما به یک مشت جیره خوار اجازه نمی‌دهم من را زیر سوال ببرند. مردم همه چیز را می‌دانند برخی‌ها صبح مقابل من تعظیم می‌کنند و بعد از آن در تلویزیون حرف‌های دیگری می‌زنند. آقایان خط گرفته اند و مطمئن باشند من هم کارم را بلدم.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما