سرمربی اخراجی را رو هوا زدند !

اقتصاد 100- جیمی اوهارا معتقد است که اگر گزارش‌هایی مبنی بر جایگزینی یولیان ناگلزمن با توماس توخل وجود داشته باشد، تاتنهام باید هرچه سریعتر با ناگلزمن تماس بگیرد.

سرمربی اخراجی را رو هوا زدند !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، پنجشنبه شب خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بایرن آماده است ناگلزمن را اخراج کند و توخل با قبول پست او در آلیانتس آرنا موافقت کرد. فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار ایتالیایی، مدعی است که با آمدن توخل توافق شده و فقط اسناد رسمی باید امضا شوند.

گفته می‌شود که ناگلزمن هنوز با بایرن صحبت نکرده و از طریق رسانه‌ها متوجه این خبر شد. و اوهارا، هافبک سابق اسپرز معتقد است که این می‌تواند یک فرصت عالی برای باشگاه سابقش باشد. او در واکنش به این خبر در توییتی نوشت: «ناگلزمن از بایرن اخراج شد، اسپرز باید بلافاصله با او تماس تلفنی بگیرد.»

آینده کونته در تاتنهام در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. قرارداد این مربی ۵۳ ساله ایتالیایی در تابستان به پایان می‌رسد، اما احتمالا خیلی زودتر از باشگاه اخراج خواهد شد. به این دلیل که در آخر هفته پس از بازی با ساوتهمپتون با بددهنی بازیکنانش را به عدم حرفه‌ای بودن متهم کرد و فرهنگ باشگاه در دو دهه گذشته را زیر سوال برد. به همین دلیل دوران او در باشگاه پیش از موعد مقرر پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع : Daily Mail

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما