عجیب‌ترین اتفاق برای پرسپولیس!

اقتصاد 100- پاداش دو برد مقابل تراکتور و نفت مسجدسلیمان که نزدیک به ۳۰ میلیون تومان بود، بعد از شکست در برابر سپاهان به حساب پرسپولیسی‌ها واریز شد.

عجیب‌ترین اتفاق برای پرسپولیس!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، تیم پرسپولیس در آخرین بازی سال ۱۴۰۱ در برابر سپاهان و در استادیوم آزادی تهران در برابر سپاهان شکست خورد؛ آن هم در یک بازی پرحاشیه.

در مصاف پرسپولیس – سپاهان ابتدا داور مهاجم خارجی تیم پرسپولیس را اخراج کرد و در نیمه دوم در حالی که پرسپولیس ۱۰ نفره برای زدن گل برتری تلاش می‌کرد، فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست داد و در ثانیه های پایانی بازی غافلگیر شد. این بار وحدت هنانوف در دفع توپ مرتکب اشتباه شد و توپ را به محمد کریمی داد تا ضربه این بازیکن در میان ناباوری پرسپولیسی‌ها به گل تبدیل شود!

علت باخت پرسپولیس در برابر سپاهان چه بود؟

گفته می‌شود در پایان این بازی و در رختکن تیم پرسپولیس مرد شماره یک سرخ‌ها مدعی شد، عدم پرداخت پاداش به بازیکنان موجب شد تا آنها در زمین روحیه خوبی برای مقابله با حریف نداشته باشند! یکی از مسئولان باشگاه که در رختکن بود این حرف‌ها می‌شنود و فردای بازی به باشگاه توصیه می‌کند تا پاداش‌های معوقه را به حساب پرسپولیسی‌ها واریز کند. پاداش دو برد مقابل تراکتور و نفت مسجدسلیمان که نزدیک به ۳۰ میلیون تومان بود، بعد از شکست در برابر سپاهان به حساب پرسپولیسی‌ها واریز شد!

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز