سلنا گومز رقیب سرسخت رونالدو شد !

اقتصاد 100- کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و سلنا گومز تنها اشخاصی هستند که تعداد فالوئرهایشان در اینستاگرام از ۴۰۰ میلیون گذر کرد.

سلنا گومز رقیب سرسخت رونالدو شد !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، سلنا گومز با ۴۰۰ میلیون فالوئر در اینستاگرام، رکورد بیشترین تعداد فالوئر برای یک زن را شکست. این ستاره مشهور در تاریخ ۱۷ مارس و تنها سه ماه پس از بازگشت به این پلتفرم، به چنین رکوردی دست پیدا کرد و از کایلی جنر پیشی گرفت که پیش از این با ۳۸۲ میلیون فالوئر این عنوان را در اختیار داشت.

محبوبیت گومز در اینستاگرام چیز جدیدی نیست و او سالهای سال یکی از پرطرفدارترین سلبریتی‌های این پلتفرم بوده است اما مدتی خود را از نگاه عموم دور کرد. او در مصاحبه‌ای که سال ۲۰۲۱ با مجله «ووگ» انجام داد گفت که در سال ۲۰۱۹ برنامه اینستاگرام را از تلفن همراه خود پاک کرد زیرا بر سلامت روان او تاثیر می‌گذاشت. او گفت: «اینستاگرام تمام دنیای من شده بود و این اتفاق واقعا خطرناک بود.»

سلنا سعی می‌کند الهام‌بخش میلیون‌ها زن باشد

افزایش شهرت گومز در اینستاگرام چشمگیر بوده و آخرین رکوردشکنی او توسط طرفداران و دنبال‌کنندگان مورد تشویق قرار گرفت. یکی از طرفداران در توییتر نوشت: «او الهام‌بخش میلیون‌ها نفر است، و این دستاورد فقط همین موضوع را ثابت می‌کند.»

او پرطرفدارترین زن در اینستاگرام است، اما پرطرفدارترین شخص نیست. این عنوان به کریستیانو رونالدو، فوق ستاره دنیای فوتبال، تعلق دارد که با ۵۶۲ میلیون فالوئر همچنان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع : Marca

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا 15 درصد از ابتدای سال جاری میلادی افزایش یافته که نتیجه خرید بالای بانک‌های مرکزی و…

اخبار سلامت

سینما در سینما