با معشوقه‌ زیبای گواردیولا آشنا شوید !

اقتصاد 100- پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، این هفته اعتراف کرد از اینکه بازیگر زن مورد علاقه‌اش، جولیا رابرتز، چند سال پیش به منچستریونایتد رفت و سراغ منچسترسیتی نیامد، به شدت ناراحت شد.

با معشوقه‌ زیبای گواردیولا آشنا شوید !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، گواردیولا گفته است که حتی اگر لیگ قهرمانان را ببرد باز هم شکست‌خورده محسوب می‌شود چون جولیا رابرتز منچستریونایتد را انتخاب کرد. و حالا شیطنت آنتونیو کونته گل کرده و این مربی از بازدید رابرتز از چلسی در سال ۲۰۱۷ یاد کرده است.

جولیا رابرتز

کونته گفت: «رابرتز بازی را تماشا کرد و بعد من این امکان را داشتم که با او دیدار کنم. خیلی خوب است که فرد مهمی مانند جولیا رابرتز فوتبال دوست داشته باشد. به نظرم این موضوع برای فوتبال خوب است.»

گواردیولا پس از اینکه برد قاطع تیمش مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کرد گفت: «من یک شکست‌خورده‌ام. حتی اگر سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم باز هم شکست‌خورده‌ام. من سه اسطوره در زندگی دارم: مایکل جردن، تایگر وودز و جولیا رابرتز. اینها سه بت من هستند. جولیا رابرتز سالها پیش به منچستر آمد، البته نه در دهه ۹۰ که سر الکس فرگوسن عناوین و عناوین و عناوین کسب می‌کرد. او در دوره‌ای آمد که ما بهتر از یونایتد بودیم. و او به دیدار منچستریونایتد رفت و برای دیدن ما نیامد. به همین دلیل است که حتی اگر من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، با این واقعیت که جولیا رابرتز به منچستر آمد و به دیدن ما نیامد، قابل مقایسه نیست. حتی قهرمان لیگ قهرمانان شدن هم درد من را تسکین نمی‌دهد.»

رابرتز ۵۵ ساله در نوامبر ۲۰۱۶ از تئاتر رویاها دیدن کرد و تساوی ۱-۱ شیاطین سرخ مقابل وستهم را از نزدیک تماشا کرد.

انتهای پیام/

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما