نقشه‌ی عجیب سعودی‌ها برای پادشاه !

اقتصاد 100- یک مقام سعودی از سفر کاپیتان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ به این کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نقشه‌ی عجیب سعودی‌ها برای پادشاه !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، عربستان سعودی دو ماه قبل میزبان لیونل مسی و یارانش در پاری‌سن‌ژرمن بود که برای برگزاری یک بازی دوستانه با تیم منتخب شهر ریاض به این کشور سفر کرده بودند. مردم عربستان اما به‌زودی کاپیتان قهرمان جام جهانی را در کشورشان خواهند دید، البته نه برای پیوستن به یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور؛ کاری که رقیب دیرینه او کریستیانو رونالدو با پیوستن به النصر انجام داده است. مسی طی یک سال اخیر دو بار به عربستان سفر کرده است و حالا برای سومین سفرش به این کشور برنامه‌ریزی کرده است.

احمد الخطیب وزیر گردشگری عربستان در این باره در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در نهایت مسرت باید اعلام کنم که سفیر گردشگری کشور ما و ستاره فوتبال، لیونل مسی به همراه خانواده و دوستانش در این ماه به کشور ما سفر خواهند کرد تا از زیباترین مقاصد گردشگری‌مان لذت ببرند، با مردم ما آشنا شوند و تجربیاتی جدید به دست آورند.

سعودی‌ها سال گذشته مسی را به‌عنوان سفیر گردشگری خود استخدام کردند و ماه می همان سال در شهر جده پذیرای او بودند. مسی ماه ژانویه به عربستان برگشت و مقابل تیمی که کریستیانو رونالدو هم در آن بازی می‌کرد، به میدان رفت. این سفر مسی به عربستان سبب شکل گرفتن شایعاتی درباره پیوستن او به یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان شد و در این میان از تیم‌های الهلال و الاتحاد به‌عنوان مشتریان او نام برده شد که البته بی‌اساس از آب درآمد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز