امروز چه اتفاق مهمی رخ می‌دهد؟

اقتصاد 100- هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود که ابتدا از ساعت ۱۴ آلومینیوم که با مهدی رحمتی نتایج خوبی کسب کرده، در اراک میزبان پیکان است که با منطقه سقوط ۹ امتیاز اختلاف دارد، اما تا به این جای فصل تنها ۱۰ گل به ثمر رسانده است. یک ساعت بعد هوادار میزبان مس کرمان است که اوضاع چندان جالبی ندارد و گل‌گهر پس از شکست پرحاشیه هفته گذشته برابر استقلال از ساعت ۱۷ در سیرجان میزبان نفت مسجدسلیمان انتهای جدولی و بدون سرمربی است.

امروز چه اتفاق مهمی رخ می‌دهد؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، حساس‌ترین بازی امروز، نبرد ساعت ۱۹ فولاد و استقلال در اهواز است. با رفتن جواد نکونام، یک سرمربی استقلالی دیگر حالا باید روی نیمکت تیم قرمز‌پوش خوزستانی برابر تیم ریکاردو ساپینتو بنشیند و این موضوع به حساسیت‌های همیشگی نبرد فولاد و استقلال اضافه خواهد کرد. علیرضا منصوریان در ادامه طی‌الارض در تمامی شهرهای ایران از جمله تهران، تبریز، اصفهان، اراک و آبادان، این‌بار به خوزستان آمده و در دو بازی اخیر هم ۴ امتیاز کسب کرده است. هرچند با توجه به حضور در رتبه هشتم جدول، او کار بسیار دشواری برای رساندن فولاد به یک جایگاه آبرومند دارد و احتمالا جدال در جام حذفی بتواند سنگ محک جدی تیم پرستاره منصوریان برای قهرمانی باشد. اما استقلال ساپینتو هم در نیم فصل دوم بسیار متحول شده و پس از کسب ۵ پیروزی در ۷ مسابقه نیم فصل جدید، کاملا به کورس قهرمانی بازگشته است.

استقلال با آمار بسیار خوب ۱۱۲ شوت که ۳۴ تای آنها در چارچوب بود و ۱۵ تای آن‌هم به گل ختم شده، بهترین تیم لیگ در ۶ هفته اخیر بوده و خط حمله این تیم احیا شده است. برخلاف سه بازی اخیر آبی‌پوشان در این بازی می‌توانند از حضور سرمربی پرهیجان‌شان روی نیمکت این تیم استفاده کنند و البته امیدوار باشند که ساپینتو این‌بار دیگر آرام روی نیمکت بنشیند! مزیت بازی امروز استقلال، این است که روز گذشته دو رقیب مستقیم و بالای سر این تیم در جدول یعنی پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند تا آبی‌ها شانس رسیدن به این دو تیم یا حداقل یکی از آنها را داشته باشند. هرچند در نهایت کسب تمامی امتیازات بازی امروز می‌تواند به استقلال کمک کند. تیمی که مصدومانش مثل هفته‌های اخیر مهدی مهدی‌پور، علیرضا رضایی و محمدحسین مرادمند هستند.

انتهای پیام/

منبع : دنیای اقتصاد

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما