بازگشت ۳۳۵ هزار دلار به جیب رونالدو !

اقتصاد 100- وکیل شاکی فوق ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان در پرونده اتهام تجاوز جنسی علیه این بازیکن، به پرداخت هزینه‌های دادرسی به وی محکوم شد.

بازگشت ۳۳۵ هزار دلار به جیب رونالدو !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کاترین مایورگا یک زن آمریکایی اهل نوادا در سال ۲۰۰۹ مدعی شده بود که کریستیانو رونالدو به او تجاوز کرده است. در آن زمان رونالدو ۳۷۵ هزار دلار به این زن پرداخت کرد، ولی او با ادعای دریافت غرامت ۲۵ میلیون دلاری از او به یک دادگاه در لاس وگاس شکایت کرد.

با این حال دادگاه فدرال آمریکا در خرداد سال جاری پس از بررسی پرونده، رونالدو را از اتهام تجاوز و رفتار بد تبرئه کرد. مایورگا در ادامه به استناد بجزئیات مکالمات خود با وکیل رونالدو، تصمیم به شکایت دوباره و درخواست غرامت سنگین از رونالدو گرفت.

در بخشی از بررسی‌ها، مشخص شد که لزلی مارک استوال، وکیل این زن اسناد محرمانه را برای ارائه به دادگاه به «سرقت» برده و در نتیجه جنیفر دورسی، قاضی فدرال آمریکا اعلام کرد که این پرونده باید با مصالحه حل و فصل شود و رسیدگی به آن در دادگاه مختومه شد. هزینه ۶۲۶هزار دلاری دادرسی این پرونده را رونالدو پرداخت کرده بود؛ و حالا دادگاه فدرال آمریکا وکیل شاکی رونالدو را به پرداخت بیش از نیمی از هزینه دادرسی (۳۳۴هزار و ۶۳۷ دلار) به مرد پرتغالی محکوم کرده است.

انتهای پیام/

منبع : ایپنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما