فعال کردن اهرم‌های اقتصادی به برکت بن‌بست‌ مالی!

اقتصاد 100- باشگاه بارسلونا همچنان در پی راهی برای افزایش درآمدزایی است، چون دنبال ارتقای سقف دستمزدهای خود قبل از فصل آینده است، این بدان معناست که سران این باشگاه قصد دارند اهرم‌های اقتصادی بیشتری را فعال کنند.

فعال کردن اهرم‌های اقتصادی به برکت بن‌بست‌ مالی!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، آنگونه که رسانه‌های اسپانیایی منتشر کرده‌اند؛ خوان لاپورتا و مدیران بارسلونا به دنبال جزئیات فروش بخشی از موزه خود هستند که بین ۲۰ تا ۴۰ درصد است.

موزه باشگاه بارسلونا یکی از پربازدیدترین موزه‌های جهان است که به طور متوسط حدود ۱.۵ میلیون بازدیدکننده در سال دارد و منبع درآمد اصلی بارسلونا از آن است. باشگاه بارسلونا ادعا می‌کند که این موزه پربازدیدترین موزه ورزشی در جهان است. پیش از همه‌گیری ویروس کرونا، این موزه در فصل ۱۹-۲۰۱۸ حدود ۵۸ میلیون یورو درآمد داشته است.

خاویر تباس رئیس لالیگا اخیراً گفته بود که بارسلونا اگر می‌خواهد تابستان پیش رو بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد، ابتدا باید ۲۰۰ میلیون یورو از فروش بازیکن به دست بیاورند، اظهاراتی که بارسلونا با آن مخالف است.

سازمان لالیگا همچنین قوانین جدیدی را اعمال کرده که بر این اساس میزان افزایش سقف دستمزد باشگاه‌ها از طریق فروش دارایی‌ها را به پنج درصد از فروش محدود کرده است.

انتهای پیام/

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما