خیانت رونالدو به جورجینا لو رفت / ما شرکای جنسی CR7 هستیم !

اقتصاد 100- کریستیانو رونالدو صراحتا هرگونه اتهام رابطه با زنی غیر از شریک زندگی خود جورجینا رودریگس را رد کرده و گفت که هرگونه ادعا در این مورد «کذب و افترا آمیز» است.

خیانت رونالدو به جورجینا لو رفت / ما شرکای جنسی CR7 هستیم !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کریستیانو از طریق ایجنت خود به مطبوعات در زادگاهش پرتغال اطلاع داد که اظهارات دو اینفلوئنسر که ادعا می کنند با او رابطه داشته اند، کاملا نادرست است.

این ادعا از طرف چه کسانی مطرح شد؟

اولین ادعای خیانت از دانیلا چاوز شیلیایی بود که حتی مدعی شد که فیلم‌هایی برای اثبات ادعای خود دارد و دروغ نمی‌گوید که با یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان رابطه جنسی داشته است.

مدل سابق یکی از مجلات آمریکایی می‌گوید دیگر نمی‌تواند در برابر این شایعات سکوت کند و به همین دلیل تصمیم گرفت در مورد اتفاقاتی که رخ داده افشاگری کند. بعد از اظهاراتی که داشت این مدل مورد حمله هواداران کریستیانو در توییتر قرار گرفت و او برای اثبات اینکه حرف‌هایش ساختگی نیست گفت: «من حتی یک ویدیو دارم، اما نمی‌توانم آن را آپلود کنم، زیرا او هم در این ویدیو حضور دارد، این جز حریم خصوصی است و ما در آن ویدئو بدون لباس هستیم».

پس از او جورجیلایای ونزوئلایی مدعی شد که قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پرتغالی‌ها دیداری صمیمانه داشته است. او در بیانیه‌ای گفت: «این دیدار با توافق من انجام شد، اما با وجود رضایتی که داشتم احساس می‌کنم به دلیل قدرت کریستیانو مورد سو استفاده قرار گرفته‌ام.»

انتهای پیام/

منبع : خبر آنلاین

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز