سپر بلای یحیی !

اقتصاد 100- وحدت هنانوف در ثانیه‌های پایانی به فریاد گل محمدی رسید و توپ سرگردان جلوی دروازه را از خط عبور داد؛ گلی که بار دیگر باعث وحدت هواداران پرسپولیس شد و به مناقشه آنها در شبکه‌های اجتماعی پایان داد.

سپر بلای یحیی !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مسابقه پرسپولیس و تراکتور فراز و فرودهای عجیب و چشمگیری داشت. ابتدای بازی تیم تهرانی ۲گل به ثمر رساند و اینطور به‌نظر می‌رسید که در مسیر کسب یک پیروزی آسان گام برمی‌دارد. با این حال معادلات این مسابقه در نیمه دوم تغییر کرد؛ جایی که تراکتور با تعویض‌های مفید پاکو خمز به بازی برگشت و توانست کار را به تساوی بکشاند. نوع اتفاقاتی که در این نیمه رخ داد، باعث شد برخی هواداران پرسپولیس نسبت به کادر فنی تیم خود بدگمان شوند.

انتقادها از یحیی گل‌محمدی مخصوصا در فضای مجازی بالا گرفته بود و این مربی برای دقایقی در کانون انتقادات قرار داشت. مسئله اصلی این بود که او بیش از حد تیمش را عقب کشیده و بی‌دلیل در حال دفاع کردن است، آن هم در شرایطی که روشن بود با هجوم بیشتر می‌تواند باز هم دروازه میزبان را باز کند.
در این میان دیگر اتفاقی که کار را برای گل‌محمدی سخت‌تر کرد، نتایج متفاوت تعویض‌های دو مربی بود. درحالی‌که ابوالفضل رزاق‌پور به‌عنوان تعویض اول خمز پاس گل داد و محمد عباس‌زاده دیگر بازیکن تعویضی مربی اسپانیایی دبل کرد، سروش رفیعی که در نیمه دوم با نظر یحیی به زمین رفته بود مرتکب یک خطای پنالتی ناشیانه شد.

اوضاع طوری بود که اگر مسابقه با همان نتیجه ۲- ۲به پایان می‌رسید و پرسپولیس ۲امتیاز کلیدی را از کف می‌داد، یحیی باید خودش را آماده انتقادات گسترده و فراوان می‌کرد، مخصوصا که سپاهان هم مسابقه با هوادار را برد و در این صورت فاصله ۲تیم در صدر جدول افزایش پیدا می‌کرد. نهایتا اما وحدت هنانوف در ثانیه‌های پایانی به فریاد سرمربی تیمش رسید و توپ سرگردان جلوی دروازه را از خط عبور داد؛ گلی که بار دیگر باعث وحدت هواداران پرسپولیس شد و به مناقشه آنها در شبکه‌های اجتماعی پایان داد.

انتهای پیام/

منبع : همشهری

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما