چرا کاوه غرامت نگرفت؟

اقتصاد 100- براساس اخباری که دیروز منتشر شد، گویا کاوه رضایی شکایتش را از استقلال پس‌گرفته است و قصد ندارد پولی از این باشگاه دریافت کند. رضایی البته نسبت به رای کمیته تعیین وضعیت درباره غیرقانونی خواندن فسخ قراردادش با تراکتور به کمیته استیناف شکایت کرده است تا بتواند مجوز بازی برای یکی از تیم‌های لیگ برتری را در ادامه فصل دریافت کند.

چرا کاوه غرامت نگرفت؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، این درحالی است که درباره پرونده رضایی چندی پیش فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال  گفته بود: «با توجه به وکلایی که کاوه دارد با یک‌سری اقدامات می‌توانند کاری کنند که خدای‌نکرده این بازیکن متضرر نشود و بتواند در نیم‌فصل دوم به فوتبالش ادامه بدهد. البته باشگاه استقلال هم در این خصوص متضرر نمی‌شود، چون شرایط خوبی را در این پرونده داشتیم، هرچند من انتظار داشتم دعوا به این شکل نبا‌شد که دو باشگاه تراکتور و استقلال در مقابل کاوه قرار بگیرند. به‌نظر من عقلانی‌تر این بود که این بازیکن با استقلال مشکلش را حل کند تا پای این باشگاه به این دعوا باز نشود، اما متاسفانه روال به این شکل پیش‌نرفت و برخلاف میل باشگاه استقلال ایشان در این دعوا شرکت کرد و ما هم مجبور شدیم از منافع باشگاه دفاع کنیم. منافع باشگاه ایجاب می‌کرد که چنین غرامتی را پرداخت نکنیم که این کار را هم انجام دادیم و به‌نظر می‌رسد این رویه در استیناف هم ادامه پیدا خواهد کرد، مگر آنکه کاوه رضایی و وکلایش با باشگاه استقلال به توافق برسند تا این دعوا دیگر به این مرحله کشیده نشود.» 

به‌نظر می‌رسد با توجه به رای کمیته انضباطی که در این پرونده حق را به استقلال داده بود و البته با وجود توضیحات سمیعی، اگر قرار بود رضایی این قضیه را در استیناف پیگیری کند، این بار استقلال او را محکوم به پرداخت غرامتی می‌کرد که در قرارداد آمده بود. 

انتهای پیام/

منبع : فرهیختگان

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما