فساد اقتصادی / داوری یک آقازاده با رد و بدل کردن سکه !

اقتصاد 100- عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان به شدت به اتفاقات بازی روز گذشته این تیم برابر سایپا واکنش داد و گفت: کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال کار دیگری جز اینکه مسئولان باشگاه را احضار و محروم کند، ندارد.

فساد اقتصادی / داوری یک آقازاده با رد و بدل کردن سکه !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، سهراب آزاد در خصوص حواشی بازی تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا اظهار کرد: ما همیشه معتقدیم که اشتباهات کوچک وجود دارد اما نه اینکه همه تشکیلات دست به دست هم داده باشند تا تیمِ با اصل و ریشه و باپشتوانه استقلال خوزستان محو شود و این موضوعی است که درک آن برای ما سخت بوده و نمی‌توانیم نسبت به موضوعات مختلف بی‌تفاوت باشیم.

انگار داور با ما لج کرده بود

وی ادامه داد: چطور می‌شود در بازی حساس با سایپا که حکم فینال مسابقات را داشت قضاوت را به داوری می‌سپارند که در چند بازی گذشته اصلاً بازی مهمی را سوت نزده بود و حتی گاهاً به عنوان داور چهارم در کوبل داوری قرار گرفته بود. همچنین از طرف دیگر یکسری افراد پالس‌هایی دال بر این موضوع ارسال می‌کنند که قرار است در این بازی داوری به صورتی قضاوت کند که حق استقلال خوزستان ضایع شود که ما بعد از شنیدن این موضوعات اعتراض کردیم و داور تغییر کرد اما بعد هم داوری را انتخاب کردند که انگار با ما لج کرده بود و گویا وقتی سر موضوعی به کمیته داوران اعتراض می‌کنیم به جای اینکه شرایط را درست کند بالعکس عمل می‌کند.

به یقین رسیدیم که همه می‌خواهند به استقلال ضربه بزنند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: من از آقای افشاریان رئیس کمیته داوران ناراحت هستم زیرا به جای اینکه این حواشی را از بین ببرد به صورتی برخورد و داوری را انتخاب می‌کند که بر اساس آنچه شنیده‌ایم به یقین می‌رسیم که همه دست به دست هم داده‌اند که به استقلال خوزستان ضربه بزنند.

این حواشی به حیثیت فدراسیون ضربه می‌زند

وی بیان کرد: اعتراض در همه بازی‌ها از سوی کادر فنی تیم‌ها صورت می‌گیرد اما باید به آن‌ها تذکر داده شود نه اینکه هر کسی در کنار زمین اعتراضی داشت و صحبتی را بیان کرد داور خیلی راحت آن‌ها را با کارت زرد یا قرمز جریمه کند. روز گذشته سه مربی ما اخراج شدند و ما برای بازی آینده مربی که روی نیمکت بنشیند را نداریم. به هر حال این موارد به فوتبال و حیثیت فدراسیون ضربه می‌زند و خواهش من از مسئولان امنیتی و دستگاه‌های بازرسی و نظارتی این است که به این قضایا ورود کنند تا بیش از این فوتبال ایران خدشه‌دار نشود و فدراسیون زیر سؤال نرود.

آقازاده افشاریان بازی را کنترل می‌کرد

آزاد خاطرنشان کرد: آقای افشاریان آقازده خود را به عنوان داور چهارم بازی استقلال و سایپا قرار داده بود و آقازاده او بازی را کنترل می‌کرد و او به هر کسی که از راه می‌رسید به داور می‌گفت که کارت قرمز نشان دهد اما نکته جالب این است وقتی محمود فکری که  با بی‌اخلاقی تمام کل تیم ما و مردم خوزستان را مورد توهین و فحاشی شدید قرار داد، اخراج نمی‌شود. او الفاظ بسیار رکیکی به کار برد که گفتن آن‌ها در شأن ما و خوانندگان این مصاحبه نیست. من متأسفم برای کسی که ادعا دارد الگو و پیشکسوت فوتبال است به این شکل از چنین الفاظی استفاده می‌کند. البته شب گذشته خبر برکناری آقای فکری را شنیدم و معتقد بودم مدیرعامل سایپا و این باشگاه که به اخلاق‌مداری پایبند هستند اجازه نخواهند داد مربی به این صورت آبرو و حیثیت این باشگاه را ببرد و می‌دانستم که او به خاطر چنین رفتاری از سمت خود برکنار خواهد شد. فکری حتی در مصاحبه بعد از بازی خود با زبان بی‌زبانی مجدداً به هم‌استانی‌های ما و تیم ما توهین کرد. توقع و انتظار من این است که حتماً کمیته انضباطی به این موارد رسیدگی کند.

می‌خواهند یکی دو تیم خاص لیگ برتری شوند

وی افزود: من مدتی پیش در یکی از مصاحبه‌هایم از کلمه تأسف استفاده کردم که به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق احضار شدم. پس الان که آقای فکری از چنین الفاظ رکیکی استفاده کرده است حتماً باید زندانی شود اما می‌بینیم هیچ اتفاقی صورت نمی‌گیرد و همین‌ها باعث شده که ما فکر کنیم که در بازی‌های مختلف ما را با ناداوری‌ها زده‌اند. به هر حال اینکه در هر بازی یکی، دو پنالتی مسلم ما گرفته نشود نشان می‌دهد همه دست به دست هم داده‌اند تا یکی، دو تیم خاص لیگ برتری شوند. البته ما با همه این بی‌عدالتی‌ها تمام تلاشمان را برای صعود به لیگ برتر انجام می‌دهیم. البته خوب می‌دانیم که در این مسیر کار سختی داریم اما بارها گفته‌ام اگر من را محروم و جریمه هم کنند از مطالبه‌گری برای استقلال خوزستان و مردم این استان و هوادارانش کوتاه نخواهم آمد.

مستنداتی از ردوبدل کردن سکه هست

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که گویا مدیرعامل باشگاه بعد از عنوان کردن این موضوع که تیم داوری مسابقات با ردوبدل کردن سکه جابه جا می‌شوند، برای اثبات گفته‌هایش به کمیته انضباطی فرا خوانده شده است، گفت: اینکه این‌قدر سریع مدیرعامل ما به کمیته انضباطی فرا خوانده می‌شود یکی از مواردی است که نشان می‌دهد همه دوستان علیه ما شمشیرهایشان را از رو کشیده‌اند. من یقین دارم آقای بابادی اگر صحبتی را انجام داده حتماً با مستندات و مدارک بوده است. زیرا او یک مدیر با دانشی است و بی‌دلیل هیچ صحبتی را انجام نمی‌دهد. حتی پیش از این نیز صحبت‌هایی می‌شد که با داورها صحبت داشته باشیم اما ما تحت هیچ شرایطی تن به این مسائل نمی‌دهیم. خواهش من این است که برای اینکه این مسائل حل شود مسئولان مربوطه دقت بیشتری داشته باشند تا در بازی‌های حساس که امتیاز آن بسیار اهمیت دارد حق و حقوق یک تیم و هواداران آن ضایع نشود. به هر حال ما انتظار کمک داریم.

کمیته انضباطی و فدراسیون کاری جز محروم کردن ما ندارد

وی یادآور شد: آقای فکری در بازی نیم‌فصل اول در اهواز نیز با بدترین شکل با یکی از مربیان تیم ما برخورد کرده بود اما نتیجه برخورد با او چه بود؟ ما ندیدیم که به او کمیته انضباطی فرا خوانده شود اما بعد مدیرعامل ما با گفتن یک جمله آن هم در اوج شرایط نامناسب روحی روانی به کمیته انضابطی فرا خوانده می‌شود و گویا کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال کار دیگری جز اینکه به این شکل مسئولان باشگاه ما را احضار کند، ندارد و گویا منتظر هستند تا ما یک کلمه حرف بزنیم تا ما را محروم و تنبیه کنند.

منبع : ایسنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما