زیدان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی می‌شود؟

اقتصاد 100- انتخاب سرمربی برای تیم  ملی تبدیل به قصه هزار و یک شب شده است و تا به امروز اسم‌های  متعددی برای هدایت تیم ملی مطرح شده‌اند!

زیدان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی می‌شود؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، برخی از اسم هایی که برای هدایت تیم ملی مطرح شده اند،  در سال های اخیر تیم نداشته اند! و برخی از آنها هم در فصل اخیر در آستانه برکناری از تیم خود بوده اند.

ایزد سیف الله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی که سرمربی تیمش (حمید مطهری) یکی از ۷ گزینه هدایت تیم ملی بود، برای انتخاب سرمربی تیم ملی پیشنهاد جالبی به فدراسیون فوتبال داده است. این مدیر عامل خواهان بکار گیری زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید در راس کادر فنی تیم ملی شده است!

او پیرامون لیست تیم ملی و این پیشنهاد خود می گوید:« اعلام لیست گزینه‌های تیم ملی به این شکل واقعا صورت زیبایی ندارد. اگر قرار است کمیته فنی تصمیم بگیرد اجازه دهیم آنها کار خودشان را بکنند. دوستان کم کم دارند کاری می‌کنند که جمله "کمیته فنی و مدیر فنی یعنی کشک" را باور کنیم! از طرفی هم اگر قرار است سرمربی تیم ملی خارجی باشد یک مربی تراز اول را بیاورند. چرا باید دنبال مربیان کوچک باشیم؟ چرا باید کسی را بیاوریم که حضور در نیمکت تیم ملی آرزوی او باشد؟ بگذارید یک بار سراغ یک مربی بزرگ برویم. چه ایرادی دارد امثال زیدان و گواردیولا سرمربی تیم ملی باشند؟ مگر ما کشور فقیری هستیم؟ ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که در اروپا بازی می‌کنند و قطعا با یک مربی تراز اول می‌توان نتایج درخشانی گرفت.»

قرار است سرمربی تیم ملی در نشست روز ۹ اسفند در تهران مشخص شود. 

انتهای پیام/
منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز