عجیب و باورنکردنی / همسر بازیکن تیم‌ملی به ۷ سال زندان محکوم شد !

اقتصاد 100- همسر یکی از فوتبالیست‌ها به بیش از هفت سال زندان محکوم شده است.

عجیب و باورنکردنی / همسر بازیکن تیم‌ملی به ۷ سال زندان محکوم شد !

به گزارش "ورزش سه"، تامارا پیسنولی، همسر سابق دنیله دروسی به دلیل تلاش برای اخاذی و سرقت به 7 سال زندان محکوم شد. محکومیت به 7 سال و 7 ماه زندان؛ این حکم در مرحله اول برای تامارا پیسنولی، همسر سابق دنیله دروسی که متهم به اخاذی و ضرب و شتم یک تاجر شده، صادر شده است.

این رای در حالی برای همسر سابق و 39 ساله دروسی صادر شده که دادستان برای او 10 سال و 9 ماه حبس تعزیری خواسته بود. پیسنولی، همسر سابق دنیله دروسی اسطوره آاس رم، ظاهراً از کارآفرین آنتونلو ایفی، همسر سابق مانوئلا آرکوری، که 84 هزار یورو به او داده بود، 150 هزار یورو طلب کرده است.

این حکم مربوط به دو نفر دیگر نیز می شود که ظاهراً ایفی را مجبور به رفتن به خانه پیسنولی کرده اند و فقط یک بار در محل حاضر شده اند. او را کتک می زدند تا او را به پرداخت پول وادار کنند.

 

به گزارش il Messaggero یکی از دو متهم پیشتر اعلام کرده اند: «ما منتظر دلایل حکم هستیم، درخواست تجدیدنظر خواهیم کرد». خود پیسنولی اظهار کرد: "تعجب کردم، این داستانی است که به 10 سال پیش بازمی گردد که با کلاهبرداری علیه من شروع شد، امیدوارم حسن نیت من مشخص شود."

همانطور که پیش بینی می شد، تحقیقات حدود 10 سال پیش یعنی در سال 2013 پس از شکایت قربانی آغاز شد.  برای رسیدگی به این پرونده، یگان‌های تحقیقاتی رم موفق به بازسازی تصویر سه متهم شدند.  پیسنولی، دختر یک جنایتکار که در سال 2008 به دلایل مربوط به سرقت کشته شد، 84 هزار دلار برای خرید مجوز سیستم فتوولتائیک از شرکت E-Building Estate of Ieffi پرداخت کرده بود؛ این زن خیلی زودی تصمیم به ترک معامله گرفت و خواستار بازگرداندن پولش شد و علاوه بر این، تقریباً صد هزار یورو دیگر درخواست کرد.

به دنبال امتناع ایفی، قرار ملاقاتی در یک کافه در Eur ترتیب داده شد، پس از آن، هنگامی که آنها به خانه مجاور پیسنولی نقل مکان کردند و ایفی مورد حمله قرار گرفت.  پیسنولی ادعا کی‌کند: «آنها او را زدند، من هم ترسیدم و فرار کردم.»

انتهای پیام/

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما