محرومیت ناخواسته یحیی و ضربه بزرگ اقتصادی به پرسپولیس!

اقتصاد 100- یحیی اولین مربی تاریخ پرسپولیس است که یک امتیاز استثنایی را در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد که تا پایان قرارداد هم دیگر طعم میزبانی از حریفان با حضور ۸۰ هزار تماشاگر را تجربه نکند و این تنها یک محرومیت معمولی نیست، در شرایطی که باشگاه‌ها منابع درآمدزایی پایدار ندارند و با مشکلات عدیده‌ی مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، یک محرومیت اقتصادی است.

محرومیت ناخواسته یحیی و ضربه بزرگ اقتصادی به پرسپولیس!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، یحیی گل‌محمدی از لیگ نوزدهم هدایت پرسپولیس را برعهده دارد اما تعداد بازیهای با تماشاگر او هنوز به یک نیم فصل هم نرسیده است.

در سالهای اخیر تک و توک او در چند بازی حمایت هواداران را داشته اما تنها در دو بازی، سرمربیگری در ورزشگاه پر از تماشاگر را تجربه کرده است اما با این حال پرسپولیس در دو بازی اخیر خانگی نتوانسته حتی گلزنی کند و تنها یک امتیاز به چنگ آورده است. این در حالی است که هر بازی با حضور پنج هزار هوادار به انجام رسیده و بیشتر سکوهای ورزشگاه خالی از تماشاگر بوده‌اند.

نکته ناامیدکننده برای یحیی گل‌محمدی این است که با اعلام نیاز به ترمیم سکوهای طبقه دوم، به نظر می‌رسد او حتی تا پایان قرارداد هم دیگر طعم میزبانی از حریفان با حضور ۸۰ هزار تماشاگر را تجربه نکند و این تنها یک محرومیت معمولی نیست، در شرایطی که باشگاه‌ها منابع درآمدزایی پایدار ندارند و با مشکلات عدیده‌ی مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، یک محرومیت اقتصادی است.

یحیی اولین مربی تاریخ پرسپولیس است که این امتیاز استثنایی را در اختیار ندارد؛ هرچند که همیشه در فضای مجازی مورد حمایت بیشتر طرفداران بوده است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما