هزینه چندین میلیاردی تیم هوادار برای شکست سرخ‌پوشان پایتخت!

اقتصاد 100- تیم پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر و در استادیوم آزادی با یک گل در برابر تیم هوادار شکست خورد.

هزینه چندین میلیاردی تیم هوادار برای شکست سرخ‌پوشان پایتخت!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، شکست در برابر هوادار موجب شد که تیم پرسپولیس صدر جدول را از دست بدهد. در پایان این بازی تماشاگران تیم پرسپولیس به شدت از بازیکنان انتقاد کردند و عصبانیت برخی از آنها موجب شد به سمت بازیکنان گلوله‌های برف پرتاب کنند.

اما جالب است بدانید هوادار یکی از تیم‌های خصوصی کشور این فصل ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. این می‌تواند دستمزد دو سه بازیکن در تیم‌هایی چون  استقلال و پرسپولیس و سپاهان که مدعی قهرمانی هستند، باشد.

این ادعایی است که بابک مرادی بر زبان آورده است.بازیکنی که قبلا در استقلال بازی کرده است.

او در تمجید از ساکت الهامی و تیم هوادار می‌گوید: آقا ساکت یک مربی فنی و فوق العاده است. او یکی از بهترین‌ مربی‌های تاریخ فوتبال ایران است و این را الکی نمی‌گویم. او فهم فوتبالی بالایی دارد. تیمی مثل هوادار که ۴۰ میلیارد هزینه کرده، نسبت به تیم‌های دیگر از لحاظ مالی از آخر دوم یا سوم هستیم ولی با این تیم ببینید که چه فوتبالی بازی می‌کنیم. امیدوارم اتفاقات فوتبالی خوبی برایش بیفتد مطمئنم اگر در تیم‌های بزرگ مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان برود می‌ترکاند! او فوتبال را به بازیکن یاد می‌دهد و الان همه به من می‌گویند بابک تو داری به روزهای اوجت بازمی‌گردی. آقا ساکت کمک کرده که من به فوتبال برگشتم. او برای تیم‌مان خیلی وقت می‌گذارد و تیم ما را یکدست کرده است.

انتهای پیام/
منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما