زمستان سخت اروپا به مورینیو رسید!

اقتصاد 100- رم تحت هدایت ژوزه مورینیو روز شنبه در حالی که بازی با امپولی را پشت سر گذاشت به مسیرهای پیروزی بازگشت اما سرمربی سابق چلسی فاش کرد که سال گذشته نزدیک به ترک تیمش بود. او اعتراف کرد که می‌توانست در ماه دسامبر رم را ترک کند اما تصمیم گرفت در باشگاه سری آ بماند زیرا گمانه زنی‌ها در مورد بازگشت احتمالی چلسی به لیگ برتر ادامه دارد.

زمستان سخت اروپا به مورینیو رسید!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، احتمال بازگشت ژوزه مورینیو در ماه گذشته به آبی‌ها بسیار بالا بود چون از میزان پولی که رم در اختیار او قرار داده بود، ناامید شد. باشگاه ایتالیایی تابستان گذشته تنها 7 میلیون پوند خرج کرد و پنج بازیکن از جمله پائولو دیبالا، جورجینیو واینالدوم و نمانیا ماتیچ را به صورت رایگان جذب کرد.

گزارش شده است که مورینیو مشتاق بازگشت به لندن بوده است، جایی که او بیش از دو دهه گذشته از اولین دوره مسئولیتش در استمفورد بریج در آنجا زندگی کرده است. و این بازیکن 60 ساله در حال فکر کردن به تصمیم خود بود در حالی که رم و تامی آبراهام شرایط سختی را تحمل می‌کردند.

آبراهام

او می‌گوید: "دوره کوتاهی در این فصل بود که من در مورد آبراهام شک داشتم. نه در مورد ویژگی‌های او به عنوان یک بازیکن، بلکه در مورد او چون دوران سختی را پشت سر گذاشت. درست است که گلی به ثمر نرساند، هنوز هم سهم مهمی دارد. او در نیمه دوم همه چیز را عالی انجام داد، توپ را بالا نگه داشت، به دفاع کمک کرد، تعامل بسیار خوبی با پائولو داشت. این یک لحظه مثبت برای او است."

وی افزود: "می‌توانستم در ماه دسامبر بروم و نرفتم، این زندگی من است، هر روز یک بازی وجود دارد. اما حالا در کنار بقیه با قدرت ایستاده‌ام."

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما