لژیونر موفق ایران دیپورت شد ؟ / ستاره ای که با بیمعرفتی بازیکن آزاد می شود ؛ خوش به حال پرسپولیس شد !!

اقتصاد 100 - یک ستاره مشهور فوتبال ایران بازیکن آزاد می شود.

لژیونر موفق ایران دیپورت شد ؟ / ستاره ای که با بیمعرفتی بازیکن آزاد می شود ؛ خوش به حال پرسپولیس شد !!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، شاید کسی باور نکند اما شهاب زاهدی در آستانه اخراج از لیگ ژاپن قرار دارد تا ستاره هفته های گذشته حالا با دلهره و استرس روزهایش را سپری کند.

داستان از این قرار است که اتفاقی عجیب برای مهاجم ایرانی در لیگ ژاپن رخ داده است؛ آنها با واکنشی کم نظیر خواهان اخراج بازیکنی هستند که تا همین دو هفته پیش قهرمان جی‌لیگ بود!

سایت ژاپنی ‌Biglobe‌ با اشاره به موجی که علیه شهاب زاهدی در شبکه‌های ‌مجازی از طرف کاربران ژاپنی راه افتاده، می‌گویند اینجور حمله به یک ‌فوتبالیست مدت‌هاست که در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ‌این کشور دیده نشده بود!

سایت ژاپنی از موج بزرگی که علیه زاهدی راه افتاده انتقاد کرد و به ‌منتقدان یادآور شد که ستاره ایرانی در ۱۲ بازی در جی‌لیگ ۶ گل به ‌ثمر رسانده و چند پاس گل هم داده است.  او در هفته‌های اول حضورش در آویسپا فوکوئوکا نه تنها ‌محبوب‌ترین بازیکن این تیم بلکه یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های ‌جی‌لیگ شده بود‌.

در گزارش این رسانه به هزاران پیام و حتی ‌فحاشی به شهاب در شبکه‌های مجازی اشاره شده و می‌گوید خیلی‌ها ‌حتی خواهان اخراج او از فوکوئوکا شده‌اند. مدت قرارداد شهاب زاهدی با تیمش به مدت نیم‌فصل بود و تا حدود یک هفته دیگر به پایان ‌می‌رسد.

این بازیکن مورد نظر پرسپولیس است و شاید دوباره به این تیم برگردد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما رای "منفی" کدام کاندیدای ریاست جمهوری بیشتر است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما