۳۰ میلیارد تومان باشگاه استقلال کجاست؟

اقتصاد 100- ساعتی پس از کنار گذاشته شدن علی خطیر شایعه‌ای عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال به راه افتاد.

۳۰ میلیارد تومان باشگاه استقلال کجاست؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، علی خطیر در حالی از استقلال با حکم هیئت مدیره کنار گذاشته شد که یک روز قبل از وقوع چنین اتفاقی چیزی حدود ۱۵ درصد از قرارداد همه بازیکنان این تیم با پولی که هلدینگ تهیه کرده بود، پرداخت شد.

در همین خصوص این شایعه در فضای مجازی مطرح شد که مالکان جدید باشگاه استقلال ۸۰ میلیارد تومان پول تهیه کرده بودند اما میزان پرداختی به بازیکنان و سایر عوامل چیزی حدود ۵۰ میلیارد تومان بود و این بحث بر سر زبان ها افتاد که ۳۰ میلیارد تومان دیگر چه شده است؟ البته بر اساس قوانین کشوری، هلدینگ نمی‌توانست پول را مستقیم به حساب علی خطیر واریز کند و باید حتماً از طریق حسابی که از قبل تعیین شده بود، میان بازیکنان و سایر طلبکاران تقسیم شود بنابراین ماندن پول در حساب مدیرعامل باشگاه عملاً منتفی است.

پیگیری‌های خبرورزشی نشان داد که بیشتر از ۴۰ میلیارد تومان بابت پرداخت مطالبات بازیکنان هزینه و بالغ بر ۵ میلیارد تومان هم صرف هزینه‌هایی همچون بلیت هواپیمای بازیکنان خارجی، هزینه مسکن خارجی‌های استقلال در تهران، خرج رستوران طرف قرارداد با تیم برای تامین تغذیه بازیکنان و... شد.

با این تفاسیر ۳۰ میلیارد تومان و شاید هم یک مقدار بیشتر باقی مانده که در همان حسابی که پول به آن واریز شد، نگهداری می‌شود و مدیران جدید پس از طی کردن تشریفات قانونی  هیچ مشکلی جهت استفاده از آن ندارند. برخی صحبت‌ها حکایت از آن دارد که احتمالاً بازیکنان استقلال قبل از پایان فصل دوباره دریافتی خواهند داشت.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما