AFC فوتبال ایران را نقره داغ کرد

اقتصاد 100- فدراسیون فوتبال، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC جریمه شدند.

AFC فوتبال ایران را نقره داغ کرد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، پس از اتفاقاتی که در جریان جام ملت های آسیا در قطر رخ داد، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به اعلام آرای کمیته انضباطی نمود.

براین اساس فدراسیون فوتبال، به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم از رختکن و یک دقیقه و چهل ثانیه‌ای در شروع دیدار با قطر، به پرداخت مبلغ هزار و 250 دلار محکوم شد.

 امیر قلعه‌نویی هک  به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر به پرداخت جریمه‌ای 10 هزار دلاری محکوم شد.

 علیرضا جهانبخش  به دلیل عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر، باید جریمه‌ای به مبلغ 10 هزار دلار پرداخت کند. این حالی بود که مهدی طارمی  به علت عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر 10 هزار دلار جریمه شد.

 سعید عزت‌اللهی: دیگر ملی پوش ایران به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) به پرداخت 5 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

 در ادامه مهدی طارمی  به خاطر دخالت در درگیری کلامی یا فیزیکی با هواداران و اعضای رسمی تیم ملی قطر در پایان مسابقه و رفتار غیر ورزشی با جریمه 5 هزار دلاری مواجه شد.

 همچنین باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین در دیدار برابر نیروی هوایی عراق و پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، جریمه شد.

 انتهای پیام/ 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما