صحبت های زیبای کامران قاسم پور / حسن یزدانی یاد بگیرد!!

اقتصاد 100 - قهرمان کشتی جهان چقدر زیبا صحبت کرد.

صحبت های زیبای کامران قاسم پور / حسن یزدانی یاد بگیرد!!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کامران قاسم‌پور درباره وزن المپیکی‌اش در چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۴ اظهار داشت: من یک کشتی‌گیرم و هر چه کادر فنی تصمیم بگیرد، تابع خواهم بود. در چند سال گذشته هم همیشه شرایط همین بوده است.

وی ادامه داد: در چرخه امسال خودم را در وزن ۹۷ کیلوگرم تست کردم و با شرایط وزنی که دارم دیدم وزنم به ۹۷ کیلوگرم نمی‌رسد. وزن بدن من بین ۹۰، ۹۱ کیلوگرم است و نمی‌توانم قابلیت‌های خودم را در ۹۷ کیلوگرم به اجرا بگذارم.

این کشتی‌گیر که پیش از این در ترکیب تیم آسیایی بیشکک بود، تأکید کرد: باتوجه به شرایط جسمانی‌ام بعد از جراحی، قرار شد در بیشکک کشتی نگیرم.

قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ درباره اینکه وزن اکنون بدنش چقدر است، گفت: ۹۰ کیلو هستم.

قاسم‌پور درپاسخ به این سؤال که چرا در ۹۷ کیلوگرم کارش را ادامه نداد، تصریح کرد: در ۹۷ کیلوگرم اختلاف وزن رقبا با من حداقل ۱۲، ۱۳ کیلوست و در کشتی این اختلاف وزنی زیاد است. برای یک کشتی‌گیر ۹۰ کیلو خیلی کار سختی است که بخواهد با رقبایی با این اختلاف وزنی کشتی بگیرد و این قطعاً از کارایی او کم می‌کند. آسیب‌هایی هم که دیدم ۸۰ درصدش به خاطر این بود که زور و فشار بیش از اندازه‌ای به بدنم وارد کردم و اینطور آسیب دیدم.

ستاره تیم ملی کشتی آزاد کشورمان راجع به اینکه آیا آمادگی کشتی گرفتن در ۸۶ کیلوگرم را دارد یا خیر، گفت: در اردوهای تیم ملی یاد گرفتم سرباز باشم. هر تصمیمی کادر فنی بگیرد، تبعیت خواهم کرد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما