سمفونی وداع برای گیتاریست استقلال

اقتصاد 100- مهاجم سرشناس استقلال از حضور در تمرینات این تیم منع شد.

سمفونی وداع برای گیتاریست استقلال

به گزارش گروه اقتصاد ورزش،  بازیکن سرشناس استقلال از حضور در تمرین این تیم منع شد. براین اساس باشگاه استقلال در نامه‌ای به مهاجم آبی‌پوشان از او درخواست کرد دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکند.

 باشگاه استقلال در نقل‌ و انتقالات زمستانی رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف را جذب کرده و قرار است این دو بازیکن به جای سعید مهری و کوین یامگا در لیست آبی‌پوشان قرار بگیرند.

از باشگاه استقلال همچنین خبر می‌رسد که جواد نکونام نام ارسلان مطهری را در لیست خروج قرار داده است. مسئولان استقلال روز گذشته نامه‌ای به این بازیکن داده و از او خواسته‌اند با توجه به قرار گرفتن در لیست خروج، در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکند. 

مطهری سال گذشته نیز در لیست خروج ریکاردو ساپینتو قرار داشت، اما به دلیل عدم توافق مسئولان وقت باشگاه استقلال با مطهری، این بازیکن در جمع آبی‌پوشان باقی ماند. مطهری در نیم‌فصل اول با توجه به عملکردش جایی در تفکرات کادر فنی استقلال نداشت و بیشتر بازی‌ها یا نیمکت‌نشین بود یا در لیست 18 نفره قرار نمی‌گرفت.

گفتنی است، طبق قانون نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم، هر باشگاهی باید با بازیکن مازاد برای خروج از لیست توافق کند، در غیر این‌صورت امکان فسخ قرارداد یکطرفه وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما