لژیونر ایرانی: تیم ملی لیاقت قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد/چالش جدیدی در فوتبال پرتغال دارم

اقتصاد 100- لژیونر فوتبال ایران گفت: تیم ملی می تواند در جام ملت های آسیا قهرمان شود

لژیونر ایرانی: تیم ملی لیاقت قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد/چالش جدیدی در فوتبال پرتغال دارم

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، علی مبارکی درخصوص بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و با برتری مقتدرانه مقابل ژاپن مشخص شد که شاگردان قلعه نویی لیاقت قهرمانی در آسیا را دارند.
وی افزود: بازیکنان مقابل ژاپن از جان مایه گذاشتند و لیافت این برد را داشتند. رامین رضاییان از سمت راست عالی اضافه میشد و محمد محبی هم خیلی خوب بود. این تیم می تواند قطر را هم شکست دهد و به قدری تیم باتجربه ای داریم که اسیر جوسازی تیم میزبان نشویم. امیر قلعه نویی تفکراتش را در تیم ملی جا انداخته و می تواند موفق شود.
لژیونر فوتبال ایران ادامه داد: اتحاد و همدلی بین بازیکنان واقعا لذتبخش است. وقتی مصاحبه ها را میبینم و شادی تیمی ار قاب تلویزیون پخش می شود به داشتن چنین بازیکنانی در تیم ملی کشورم افتخار می کنم و امیدوارم این تیم بر بلندای قهرمانی تکیه بزند.
مبارکی در خصوص شرایط خود در لیگ پرتغال گفت: با اسپورتینگ لیسبون b به توافق رسیدم و به پیشنهاد آنکارا اسپور ترکیه و پیشنهاد دیگری که از لیگ مجارستان داشتم جواب منفی دادم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: افتخار حضور در ملوان بندرانزلی و تراکتور را داشتم که باید از هواداران این تیم که من را در تیم های پایه حمایت کردند، تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم در چالش جدیدی که در فوتبال پرتغال دارم ، موفق باشم.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما