دلیل افزایش قیمت طلا و سکه

در معاملات امروز بازار ارز و سکه، قیمت سکه و طلا رشد کرد.

دلیل افزایش قیمت طلا و سکه

به گزارش اقتصاد100، دلار روز سه شنبه در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر قیمت با نرخ ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۲۶ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۶ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۳۱ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۹۹۱ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۲ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک هفته گذشته افزایشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار بدون تغییر باقی ماند.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با افزایش ۴۳۰ هزار تومانی به نرخ ۲۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش ۲۹۰ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

امروز حباب سکه امامی ۶ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۸۷ هزار تومان شد؛ نیم سکه در بازار با رشد  ۳۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۱ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۱ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان بوده است. در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۷۱ صدم درصدی، به قیمت ۲۰۴۰ دلار معامله شده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما