جزئیات واژگونی خودروی معاون وزیر در جاده قزوین

معاون صنایع عمومی وزارت صمت که صبح امروز بر اثر واژگونی خودرو در قزوین دچار آسیب شده بود، دقایقی پیش برای ادامه درمان به بیمارستان خاتم الانبیا تهران منتقل شد.

جزئیات واژگونی خودروی معاون وزیر در جاده قزوین

به گزارش اقتصاد100، حسن اسماعیلی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حادثه رانندگی رخ داده برای محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهارکرد: خودروی معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که دو نفر همراه ایشان شامل راننده و سرنشین دیگر بودند در اتوبان قزوین_کرج در ورودی دانشگاه آزاد باراجین واژگون می‌شود.

وی افزود: بر اثر واژگونی خودروی پژو پارس هر سه نفر، مصدوم می‌شوند و بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می‌شود و توسط گروه اعزامی به بیمارستان رازی قزوین منتقل می‌شوند.

این مسوول اذعان کرد: دو همراه معاون صنایع عمومی وزارت صمت حالشان زیاد نامساعد نبوده و بعد از چند ساعت از بیمارستان منتقل می‌شوند اما برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیشتر دچار آسیب شده بود که از ناحیه سر و دنده دچار آسیب و شکستگی شده بود و تحت نظر پزشکان قرار داشت و قرار بود به تهران منتقل شود.

وضعیت تنفسی معاون وزیر عادی‌تر شده بود

دکتر پرویز ایزدفر جراح و پزشک معالج معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به انتقال ایشان به بیمارستان رازی به علت تصادف گفت: در این حادثه معاون وزیر از ناحیه سمت راست قفسه سینه دچار آسیب و شکستگی دنده شده بود و از نظر وضعیت تنفسی زیاد مطلوبی نداشت.

وی افزود: با تلاش همکاران در بیمارستان رازی قزوین که اکنون بیش از ۱۰ ساعت از وضعیت معاون وزیر می‌گذرد وضعیت ایشان بهتر شده و نفسشان عادی تر شده و علایم حیاتی ایشان نرمال است.

این پزشک بیان کرد: به دلیل وجود اندکی خون در ریه برادران با مشورت با بیمار و همراه ایشان بیان کردیم که آمادگی ادامه درمان و لوله گذاری در قفسه سینه ایشان را داریم که به اصرار معاون وزیر و همراه ایشان، از نظر سهولت در رفت و آمد و مسایل دیگر تصمیم گرفته شد که به بیمارستان خاتم الانبیا تهران منتقل شوند.

به گزارش فارس، در حدود ساعت  ۹ صبح امروز جمعه ۱۵ دی ماه، خودروی معاون صنایع عمومی وزارت صمت به همراه یک راننده و یک سرنشین در خروجی اتوبان کرج_قزوین ورودی دانشگاه آزاد باراجین واژگون می‌شود و مصدومان این حادثه به بیمارستان رازی قزوین منتقل می‌شوند.

پایان پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما