صدور ۵۰۰ میلیون دلار ضمانتنامه صادرات فنی مهندسی در ۸ ماه

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به ارائه ضمانت صادراتی برای تجارت با آفریقا گفت: در هشت ماه ابتدایی سال تنها برای صادرات خدمات فنی و مهندسی ۵۰۰ میلیون دلار ضمانت‌نامه ارائه شده است.

صدور ۵۰۰ میلیون دلار ضمانتنامه صادرات فنی مهندسی در ۸ ماه
 به گزارش اقتصاد100، امیر برهانی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس صندوق ضمانت صادرات اظهار داشت:در 50 سال گذشته بیش از 23 میلیارد دلار خدمات بیمه و ضمانت صادراتی به فعالین بخش بازرگانی ارائه شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم به کشورهای همسایه و بازارهای جدی صادراتی توجه شده است و خدمات صندوق  برای تجارت با کشورهایی مانند عمان، قطر، بلاروس، صربستان، مجارستان و روسیه ارائه شده است.

قیمت گذاری دستوری رانت زا است/ خصوصی سازی های از اهداف اصلی منحرف شد

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ادامه داد:در  هشت ماه ابتدایی سال جاری تنها برای صادرات خدمات فنی و مهندسی 500 میلیون دلار ضمانت‌نامه ارائه شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال روند افزایشی داشته باشد.

برهانی با اشاره به اینکه برای صادرات به دو کشور آفریقایی تفاهم‌نامه جدید امضا شده است؛ ادامه داد: تا پایان سال برای صادرات به این قاره نیز خدمات ارائه می شود.

وی تصریح کرد: برای ارائه به شرکت های دانش بنیان تسهیلات بشتری ارائه می شود و برای  تامین مالی با حداقل وثیقه و تسهیل گری تجاری خدمات ارائه می شود

برهانی اظهار داشت: با همراهی سازمان توسعه تجارت در هر کشوری که مراکز تجاری راه اندازی شده است، صندوق ضمانت صادرات نیز دارای نمایندگی است و خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما