ادعای اصلاح قوانین به نفع سرمایه‌گذاران

وبنماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش می‌کند تا در مدت باقیمانده از مسئولیت خود اصلاح قوانین را با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران انجام دهد.

ادعای اصلاح قوانین به نفع سرمایه‌گذاران

به گزارش اقتصاد100، صدیف بدری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: روند خوبی در بهبود فضای کسب و کار در استان شکل گرفته و با تلاش استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضائی برگزاری جلسات منظم حمایتی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: برای کاهش دغدغه خانواده‌های استان اردبیل در حوزه بیکاری و ارتقای وضعیت اشتغال ما نیازمند حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و همچنین گردشگری و خدمات هستیم تا بتوانیم بستر تحول مطلوب در این استان مهیا شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قوانین در اولویت مجلس یازدهم است و ما آمادگی داریم تا در صورتی که پیشنهادات بخش خصوصی بار مالی به همراه نداشته باشد، ظرف ماه‌های آینده خواسته‌ها و مطالبات آنها را در کاستن از قوانین مخل کسب و کار مورد توجه قرار داده و در قالب طرح‌های اصلاحی به مجلس ارائه کنیم.

بدری افزود: هر چند امکان بررسی این طرح‌ها در مجلس یازدهم وجود ندارد اما این حرکت می‌تواند پایه نگاه تحولی در مجلس آینده بوده تا شرایط بهتری را در حوزه بهبود فضای کسب و کار شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: گزارش منظمی در قالب پایش و بهبود فضای کسب و کار به نمایندگان مجلس ارسال می‌شود و با مطالعه آن به حقیقت این مشکلات و چالش‌ها پی برده و باید سعی ما بر تقویت نظام تسهیل‌گری در حوزه سرمایه‌گذاری باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار می‌رود شرایط خوبی را در فرآیند توسعه این بخش رقم بزنیم که ضروری است جلسات منظم در این بخش اعم از ستاد تسهیل و حمایت قضائی به صورت مستمر و منظم برگزار و نتایج آن مورد دقت قرار گیرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما