تاثیری که دلار و خودرو بر بورس می گذارد

کارشناس بازار سرمایه گفت: برای دومین بار در دو هفته اخیر با رسیدن عدد شاخص به محدوده دو میلیون واحد، شاهد سفارش‌های حمایتی در بازار بودیم.

تاثیری که دلار و خودرو بر بورس می گذارد

به گزارش اقتصاد100، رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه گفت: این هفته تلاش بازار ساز برای حفظ سطح دو میلیون واحد شاخص بود و برای دومین بار در دو هفته اخیر با رسیدن عدد شاخص به این محدوده، شاهد اقداماتی برای سفارش‌های حمایتی و رنج‌های مثبت و نوسانات در بازار بودیم. همزمانی این محدوده با انتشار گزارش‌های شش ماهه مناسب و قیمت‌های جذاب نماد‌ها باعث افزایش تقاضا شد، اما مثبت‌های بالا در یکی دو روز عرضه شد و آخر هفته با تعادل منفی به کار خود پایان داد.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: برخی از معامله گران ترجیح می‌دهند به دور از نوسانات تا کاهش ریسک سیاسی و سیستماتیک تماشاگر باشند و بخشی این قیمت‌ها را به دور از هیجانات کوتاه مدتی مناسب سرمایه گذاری می‌دانند.  میانگین ارزش معاملات سهام و حق تقدم بالای ۳ همت بود که نشان از ادامه رکود بازار و ترید‌ها دارد. بنظر میرسد با کف سازی سهام و کاهش تردید‌ها شاهد روز‌های بهتری باشیم.

او گفت: شنیده‌هایی از اصلاح رویه فروش خودرو و حذف شورای رقابت از امور اجرایی به گوش می‌رسد. ازسویی امروز لیست قیمت‌های جدید ۸ محصول ایران خودرو با افزایش قیمت اعلام شد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما