انهدام تیم بزرگ تروریستی در کرمان

رئیس مجمع نمایندگان ‌کرمان از انهدام تیم بزرگ تروریستی در این استان که ‌با رژیم صهیونیستی هماهنگ و مرتبط بودند خبر داد و گفت: اعضای این تیم می‌خواستند در کرمان و دیگر نقاط کشور اقدامات خرابکارانه انجام بدهند.

انهدام تیم بزرگ تروریستی در کرمان
به گزارش اقتصاد100 به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان امشب که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات استان کرمان اظهار داشت: نیروهای اطلاعاتی استان کرمان ریشه جریان بزرگ تروریستی که هماهنگ با رژیم صهیونیستی بود را زدند.

وی با اشاره به دستگیری اعضای تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی و کسانی که می‌خواستند در کرمان و دیگر نقاط کشور اقدامات خرابکارانه انجام بدهند، افزود: نیروهای اطلاعاتی استان کرمان بلای بزرگی را از سر کشور و استان دفع کردند و ما طی نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست تقدیر از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام و نیروهای اداره کل اطلاعات استان را دادیم.

انهدام یک تیم تروریستی توسط نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

رئیس کمیسون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 10 درصد جمعیت استان کرمان را اتباع بیگانه تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: کرمان به شدت درگیر موضوع اتباع بیگانه است و ساماندهی اتباع در استان کرمان ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح قانون اتباع جمع‌بندی و طرح سازمان ملی مهاجرت نهایی شده است، افزود: دستگاه قضایی و سازمان‌های مربوط به اتباع نظرات خود را ارائه کنند تا در طرح سازمان ملی مهاجرت لحاظ شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، گفت: پیشنهاد شده که یک سامانه فعال و اطلاعات همه لوایح و طرح‌های مطرح شده در مجلس در آن بارگذاری شود تا همه مدیران در جریان آن قرار گیرند.

پورابراهیمی با بیان اینکه در کمیسیون اقتصادی مجلس افزایش اختیارات استان‌ها را دنبال می‌کنیم، ادامه داد: 15 استاندار که بیشترین سهم را در جی دی پی کشور دارند را به کمیسیون اقتصادی مجلس دعوت کردیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه چند محور را با سازمان برنامه و بودجه نهایی کردیم، گفت: درخواست داریم از وزارت کشور این مسئله را نهایی کند.

وی با اشاره به لزوم همکاری بیشتر دستگاه‌ها با سرمایه‌گذاران بیان کرد: 9 ماه برای احداث نیروگاه 400 مگاواتی در راین پیگیری کردیم اما محیط زیست از اجرای این طرح حمایت نکرد در حالی که این نیروگاه آلایندگی زیست محیطی ندارد و باید از این طرح‌ها استقبال شود.

انتهای پیام/511/.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما