رئیسی زیر ذره بین قول 4میلیون مسکن: به کمک مردم نیاز داریم

رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. در واقع موشک جواب موشک است.

رئیسی زیر ذره بین قول 4میلیون مسکن: به کمک مردم نیاز داریم

به گزارش اقتصاد100، سیدابراهیم رئیسی در دهمین گفت وگوی زنده تلویزیونی، با اشاره به اینکه ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال نیاز کشور و تاکید قانون است، یادآور شد: اگر در سال های گذشته شاهد تولید مسکن با توجه به نیاز مردم بودیم امروز با این مشکلات مواجه نبودیم، اقدامات در زمان خود انجام نشده است و کمبود در کشور احساس می شود. امروز شاهد تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن در کشور هستیم. مسکن روستایی فعال است و اکنون بیش از ۲۶۰ هزار مسکن در این بخش تحویل دادیم. ۱۰۰ هزار مسکن تحویل مددجویان شده است. تولید مسکن در کشور فعال است، اما حتماً به صورت آپارتمان نیست به شکل ویلایی هم هست.

دولت حتماً به وعده ساخت مسکن کمک می کند، اما به کمک مردم نیاز داریم

رئیس دولت سیزدهم ادامه داد: امیدواریم با کار جدی که در وزارت راه یا همکاری مردم، تعاونی ها، نیروهای مسلح و دانشگاه ها برای تولید مسکن در حال انجام است، وعده ما عملی شود. از وعده های دولت که به دنبال تحقق کامل آن است حتماً ساخت مسکن است. اطمینان می دهیم دولت حتماً به وعده ساخت مسکن کمک می کند اما در عین حال به کمک خود مردم هم نیاز داریم.

وی یادآور شد: در مسکن مهر وقتی کار را شروع کردیم ۲۴۰ هزار تعهد ساخت مسکن داشتیم. دولت های قبلی متعهد شده بودند اما این کار را انجام دادیم و ۱۴۰ هزار مسکن از این میزان به مردم تحویل شده است. ساخت مسکن کمی طول می کشد و امیدواریم بتوانیم این امر را به خوبی پیش ببریم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما