جزئیات استفاده از پساب در شهرهای مختلف کشور

عیسی بزرگ زاده گفت: در بخش‌هایی از کشور استفاده از پساب عملیاتی شده و توسعه استفاده از پساب و پروژه‌های زیرساختی مربوط در اولویت قرار دارد.

جزئیات استفاده از پساب در شهرهای مختلف کشور

به گزارش اقتصاد100، عیسی بزرگ زاده سخنگوی صنعت آب کشور گفت: پساب و آب نامتعارف، سهم مناسبی را در نقشه آب کشور دارد و چه پروژه‌های جمع آوری فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه و چه پروژه‌های استفاده از پساب تا پساب به مناطق مورد مصرف و صنایع پر آب برسانیم همگی در دستور کار هستند و در نقشه راه آب کشور دیده شده است.

او افزود: ایجاد بازار پساب در بورس فقط یکی از روش‌هایی است که سراغ پساب خواهیم رفت و در گذشته نیز به سراغ روش‌هایی مانند بیع متقابل رفته بودیم. همچنین در قانون بودجه امسال بند «ع» تبصره ۸ که به نوعی در برنامه هفتم به آن اشاره شده ظرفیت دیگری برای استفاده از پساب است و به طور کلی قوانین بودجه سنواتی به استفاده ظرفیت پساب‌ها تاکید دارند. در بخش‌هایی از کشور استفاده از پساب عملیاتی شده و امسال هم در دستور کار است و همینطور که پیش می‌رویم استفاده از پساب توسعه بیشتری خواهد یافت.

بزرگ زاده ادامه داد: یکی دیگر از اهداف استفاده از پساب، اهداف محیط زیستی و تقویت آبخوان‌ها در طرح تعادل بخشی است که نباید از آن ها غافل شویم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما