کرایه حمل و نقل جاده ای گران شد

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد.

کرایه حمل و نقل جاده ای گران شد
به گزارش اقتصاد100، داریوش باقرجوان با یادآوری این‌که  سال گذشته حدود 250 میلیون مسافر در کشور جابجا شد، اظهار کرد: در مورد افزایش کرایه حمل مباحثی مطرح است و بخشنامه‌ای توسط رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابلاغ  و طی آن مقرر شده که رانندگان موظفند نسبت به تغییر وضعیت اتوبوس خود اقدام و شرایط لازم را در وسیله نقلیه خود فراهم کنند.

وی با اشاره به بازدید از وضعیت ناوگان گفت: این موضوع نقطه عطفی است تا بتوان سرمایه‌گذاران را جذب کرد ضمن اینکه تلاش‌های خوبی در زمینه ارائه تسهیلات به ناوگان های حمل و نقل صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: باید از تسهیلات برای اورهال و کیفیت خدمات استفاده شود تا به ظرفیت‌های موجود کمک شود و بدنبال آن وضعیت ناوگان ارتقاء یابد. ارائه خدمات در ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، راهیان نور و اربعین حسینی لوح زرینی بر افتخارات و فعالیت ها به شمار می رود؛ فعالیت های حمل و نقل جاده‌ ای و این حجم از جابجایی در هیچ مکانی در دنیا اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت:‌ برای امسال فعالیت‌های بهتر و جدیدتری در دستور کار قرار دارد؛ موضوع مسافران چه در ناوگان شخصی و چه در ناوگان عمومی، ریلی، هوایی‌ و جاده‌ای این موضوع باید جدی گرفته شود.

 به گفته باقرجوان، در زمان حاضر با تکمیل بانک‌های اطلاعاتی توسط نرم‌افزارهای هوشمند در اختیار، فعالیتهای ویژه‌ و گسترده‌ای بر اساس برنامه‌ریزی مدون اجرایی می‌شود که این مهم موجب بهره‌وری و مدیریت سیستمی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حوزه جاده باید مردم را با بخش حمل و نقل و جاده‌ای آشتی داد، با تجمیع سامانه‌های موجود و با شناسنامه‌دار کردن، بهره‌وری در این بخش را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حوزه حمل بار و مسافر مزیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که مغفول مانده است افزود: مناسب‌ترین و چابک‌ترین شرایط در جابجایی بارهای سریع، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای می باشد ضمن اینکه این مهم مزیتی است که باید مورد ساماندهی قرار گیرد تا شرایط مطلوب‌تری ایجاد شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما