دولت هم اقساطی فروش شد / سال آینده به ثبات اقتصادی می‌رسیم!

استاندار خراسان رضوی گفت: طرح دیدار با دو هدف در اختیار قرار دادن کالاهای مورد نیاز مردم با حداقل قیمت‌ها و امکان استفاده از پرداخت مدت‌دار سه ماهه اجرا می‌شود.

دولت هم اقساطی فروش شد / سال آینده به ثبات اقتصادی می‌رسیم!

به گزارش اقتصاد100، یعقوبعلی نظری عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح سراسری دیدار، اظهار کرد: زمانی که در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی با شرایط غیر عادی مواجه می‌شویم، باید راه‌های میانبر و برنامه‌های ویژه تدارک ببینیم تا اقشاری که بیشتر در معرض آسیب‌پذیری هستند، ایمن بمانند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تا سال آینده به ثبات اقتصادی می‌رسیم، افزود: بدیهی است باید اقدامات ویژه‌ای انجام شود تا مردمی که در اثر این تلاطم‌ها و فراز و نشیب‌ها قرار داشته و آسیب‌پذیری بیشتری دارند، به آن‌ها صدمه‌ای وارد نشود.

وی افزود: در موضوع بازار و خرید مایحتاج، افراد با بضاعت کمتر با مشکلات اقتصادی بیشتری روبرو هستند در تلاطم اقتصادی دچار آسیب می‌شوند؛ بنابراین باید طرح‌ها و شرایط ویژه ای برای کاهش این آسیب‌پذیری در نظر گرفته شود.

نظری با بیان اینکه در طرح دیدار تخفیفات از ۸ تا ۳۰ درصد است، عنوان کرد: هدف اول در اختیار قرار دادن کالاهای مورد نیاز مردم با حداقل قیمت‌ها است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: نظارت به صورت مستمر باید و حین اجرا باشد نه اینکه اتفاقی رخ دهد و بعد نظارت کنیم؛ بلکه به محض رخ دادن خطا یا انحراف از آن قرارداد باید هشدار داده شود.

وی هدف دوم طرح دیدار را امکان استفاده از پرداخت مدت‌دار سه ماهه است عنوان کرد و گفت: افرادی که نمی‌توانند در یک وعده هزینه خرید خود را پرداخت کنند، علاوه بر استفاده از تخفیفات، پرداخت اقساطی نیز برای آن‌ها امکان‌پذیر است.

نظری با اشاره به اینکه سرمایه ثابت، اصلی اعتماد مردم است، افزود: باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا مردم راحت‌تر خرید کنند. در هیچ شرایطی نباید اعتماد مردم نسبت به مسؤولان کمرنگ شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما