جایزه بزرگ فرانسوی به سریال نمایش خانگی ایرانی / رقابت با اپل تی وی پلاس

ستاره های سینمای ایران جایزه بزرگ جشنواره فرانسوی را ربودند.

جایزه بزرگ فرانسوی به سریال نمایش خانگی ایرانی / رقابت با اپل تی وی پلاس

به گزارش اقتصاد100، جمعه شب، شبی خاطره انگیز برای شبکه نمایش خانگی ایران بود.

سریال آکتور که به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1401 ساخته شده است در این شب توانست جایزه بزرگ جشنواره «سریز مانیا» (Series Mania) فرانسه را از آن خود کند.

 این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

اختتامیه جشنواره فرانسوی «سریزمانیا» دقایقی پیش با اعلام برگزیدگان در شهر لیل برگزار شد که طبق اعلام سایت جشنواره، سریال «آکتور» جایزه بزرگ جشنواره در بخش رقابتی بین‌الملل را کسب کرده است.

در توضیح برگزیده شدن سریال آکتور آمده است: این جشنواره برای نشان دادن حقانیت خود، امسال دامنه جغرافیایی اش را گسترش داده و در تلاش برای کشف شیوه ها و سبک های روایی جدید است. بر این اساس سریال «آکتور» که به اقتضای داستان، مدام روایت خود را تغییر می دهد مطمئنا در این زمینه برنده است.

«آکتور» در کنار سریال‌هایی از کشورهای آمریکا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و … که محصولات شبکه‌های بزرگ اپل تی وی پلاس، آرته، هولو، پارامونت و پرایم ویدئو هستند به رقابت پرداخت.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما