شرکت تولیدی نیرومحرکه

شرکت تولیدی نیرومحرکه

«شرکت تولیدی نیرومحرکه» درسال 1365‌ در ابتدا با نام «شرکت بازرگانی نیرومحرکه» به عنوان یکی از شرکت های تحت پوشش «گروه نیرومحرکه» و با سرمایه‌ گذاری «سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران» تأسیس و باهدف ارائه خدمات بازرگانی شامل تدارکات داخلی و خارجی، خدمات گمرکی، فروش و خدمات پس از فروش کلیه محصولات شرکت صنعتی نیرومحرکه شروع به فعالیت نمود.

این شرکت همچنین به عنوان یکی از نخستین مجموعه های صنعتی در زمینه های تولید مشارکتی (از طریق پیمانکاران) و طراحی و مونتاژ در ایران، وظیفه ارائه خدمات خودکفایی در جهت ساخت و تولید قطعات و مجموعه ‌های مورد نیاز محصولات تولیدی شرکت نیرومحرکه را از طریق مهندسی معکوس بر عهده گرفت.

محصولات گروه نیرو محرکه تا سال 1375 شامل موتورسیکلت‌های گازی براوو، وسپا دوزمانه و سمپاش موتوری مزرعه می گردید.

در همین سال پروژه تولید موتورسیکلت 125ccبا قوای محرکه چهار زمانه با نام NAMI-CG125 CDI تنظیم و ارائه گردید که طرح مزبور از میان طرح های پیشنهادی مختلف مورد موافقت و تأئید وزارت صنایع قرار گرفت، از همین رو مقرر گردید شرکت نیرومحرکه ساخت قوای محرکه (انجین) جهت موتورسیکلت را به عنوان اولین تولید کننده در کشور، در دستور کار قرار دهد.

************

طی ماه های اخیر با توجه به برنامه ‌ها و الزامات دولت در خصوص کاهش مصرف بنزین و طرح جامع مبارزه با آلودگی هوا، اقدامات اساسی در ارتباط با تولید و مونتاژ موتورسیکلت های انژکتوری و برقی در راستای توسعه حمل و نقل پاک و کمک به کاهش منابع تولید کننده آلاینده هوا در اولویت برنامه های شرکت تولیدی نیرومحرکه قرار گرفته است.

بر پایه همین سیاست گذاری جدید اجرائی، موتورسیکلت های QM 200، QM 249، QM 170، Z1-180، 249-Z3 ،249 RX، CL150، KR 150، BX-180 وToscana 150در کلاس محصولات انژکتوری و موتورسیکلت های نامی 1500، 2000 و 3000 EL در رسته محصولات برقی تولید و در شبکه فروش نمایندگان توزیع گردیده ‌اند.

همچنان که شایان ذکر است در تکمیل اقدامات انجام شده، موتورسیکلت‌ های نامی طرح Aerox 150، نامی طرح ADV 150 و نامی طرح VARIO نیز به زودی به سبد محصولات شرکت اضافه خواهند گردید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما