ناپدید شدن مرموز برنامه‌هایی از گوشی سامسونگ

برنامه‌های شخصی سازی «گود لاک» به طور مرموزی برای یک روز در گوشی‌های سامسونگ ناپدید شدند.

ناپدید شدن مرموز برنامه‌هایی از گوشی سامسونگ

به گزارش اقتصاد100 به نقل از سام‌موبایل، کابران سامسونگ طی چند روز گذشته به دنبال برخی از برنامه های ناپدید شده خود در این گوشی ها بوده اند و اکنون بر اساس خبرها احتمالاً این خطا از سمت سرور بوده است.

به گفته این شرکت، دیروز مشکلی در فروشگاه گلکسی باعث شد تا برنامه های گود لاک به طور غیرعادی دانلود شوند. در نتیجه، اگر برنامه‌هایی مانند نوتی استار و کوئیک استار (و احتمالاً سایرین در خانواده گود لاک) را دیروز دانلود و اصلاً نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کرده یا پیدایشان کنید، به احتمال زیاد با این خطای سمت سرور مواجه شده‌اید. به نظر می‌رسید که برنامه‌ها وجود داشته باشند، اما در آن زمان هیچ جا پیدا نشدند.

سامسونگ از طریق انجمن خود تأیید کرد که مشکل فروشگاه گلکسی را برطرف کرده است و دانلودهای گود لاک اکنون درست عمل می‌کنند.

برای برخی هنوز مشکل همچنان ادامه دارد و بعد از دانلود نمی توانند برخی از ماژول های گود لاک خود را در گوشی پیدا کنند، بنابراین آن ها مجبورند که داده های گود لاک را حذف یا برنامه را حذف نصب کنند.

همچنین شایان ذکر است که سامسونگ اوایل امروز به‌روزرسانی را برای گود لاک منتشر کرده که حجم آن حدود 11.15 مگابایت است و ادعا می کند که برخی از باگ‌ها را برطرف کرده است. اینکه آیا آپدیت اخیر به این مشکلات سمت سرور مربوط است یا خیر، مشخص نیست.

سامسونگ گود لاک نسخه رسمی برنامه شخصی سازی گوشی های سامسونگ است که با آن می‌توانید گوشی خود را به کلی تغییر دهید.

پایان پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما