ساخت ۴۳ هزار واحد مسکونی ویلایی در روستا‌ها

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: از ۴۷ هزار واحد مسکونی که توسط بنیاد مسکن در روستا‌ها و شهر‌ها به بهره برداری رسیده است، ۴۳ هزار واحد آن ویلایی و یک طبقه است.

ساخت ۴۳ هزار واحد مسکونی ویلایی در روستا‌ها

به گزارش اقتصاد100، حمید رضا سهرابی گفت: طی دوسال گذشته  بنیاد مسکن یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن را در روستا‌ها و شهر‌ها تقبل کرده است.

به گفته معاون شهری بنیاد مسکن، بنیاد مسکن در همکاری با مجموعه دولت و وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن را با واگذاری زمین به افراد واجد شرایط و متقاضی مسکن و همچنین احداث مجتمع و واحد‌های مسکونی که برخی با شرکت‌های بنیاد در همکاری هستند آغاز کرد.  

 او می‌گوید: در هفته دولت مقرر شده است تا تعدادی از واحد‌های مسکونی به بهره‌برداری برسد که بخشی از آن‌ها در روستا‌ها و بخشی در شهر‌ها خواهد بود.

 معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  با بیان اینکه در مجموع درهفته دولت امسال بیش از ۴۷ هزار واحدمسکونی به بهره‌برداری می‌رسد افزود: در هفته دولت در بخش شهری ۳ هزار و ۴۷۰ واحد مسکونی نهضت ملی و حدود ۵۱۰ واحد مسکونی شهری در بخش محرومان افتتاح شود که در مجموع افتتاح‌های بخش شهری از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد به حدود ۷ هزار واحد می‌رسد.  

سهرابی گفت: ۴۳ هزار واحد مسکن روستایی به بهره برداری می‌رسد که بخش عمده‌ای از این واحد‌ها  در قالب مسکن ویلایی ویک طبقه است که نقش بسیار موثری در توسعه و فرهنگ ایرانی اسلامی در مناطق روستایی کشور  دارد.

او افزود:ساخت واحد‌های مسکن روستایی در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن است و اجرای این طرح در تمامی روستا‌ها به طور معمول اجرا می‌شود و در برخی از شهر‌ها در صورت تامین اراضی مسکونی ساخت واحد‌های مسکونی به صورت ویلایی ویک طبقه خواهد بود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما