دبی بازار ترجیجی ثروتمندان جهان؛

سوئیت در استانبول بخرید؛ برج در امارات!

اقتصاد ۱۰۰- شرکت میلیاردر هندی، موکش آمبانی خریدار بزرگترین معامله املاک مسکونی در امارت دبی شد. او خرید یک ویلای ساحلی به ارزش ۸۰ میلیون دلار را به پایان رساند.

سوئیت در استانبول بخرید؛ برج در امارات!

به گزارش گروه مسکن اقتصاد 100،   شرکت میلیاردر هندی، موکش آمبانی خریدار بزرگترین معامله املاک مسکونی در امارت دبی است. او خرید یک ویلای ساحلی به ارزش ۸۰ میلیون دلار را در یک معامله خصوصی به پایان رساند.

رسانه های محلی گزارش دادند که کاخ کنار ساحل در قسمت شمالی مجمع الجزایر مصنوعی به شکل نخل بوده و شامل ۱۰ اتاق خواب، یک چشمه آبگرم خصوصی و استخرهای سرپوشیده و روباز است.

Mukesh-Ambani-Dubai-villa_04

دبی در حال ظهور به عنوان یک بازار ترجیحی برای افراد فوق ثروتمند است که دولت با ارائه “ویزاهای طلایی” طولانی مدت و کاهش محدودیت های مالکیت خانه برای خارجی ها فعالانه با آنها برخورد کرده است.

Mukesh-Ambani-Dubai-villa_014

Mukesh-Ambani-Dubai-villa_017

بازار املاک و مستغلات دبی که حدود یک سوم اقتصاد امارات را تشکیل می دهد، با مدیریت هوشمندانه دولت در مقابله با همه گیری کرونا و ابتکارات با هدف ارائه امکانات بیشتر به ساکنان برای کار و سرمایه گذاری، در حال بهبودی پس از رکود هفت ساله است.

بر اساس قوانین جدید، سرمایه گذاران در صورت خرید ملک به ارزش حداقل دو میلیون درهم (۵۴۴ میلیون دلار) می ‌توانند ویزای ۱۰ ساله دریافت کنند و هندی ها به طور مداوم در بین خریداران ملکی در دبی قرار می گیرند.

عکسهای بیشتر از گرانترین خانه دبی

Mukesh-Ambani-Dubai-villa_024

Mukesh-Ambani-Dubai-villa_029

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما