آژیر زرد هواشناسی برای تهران به صدا در آمد

اقتصاد 100-اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون هشدار داد.

آژیر زرد هواشناسی برای تهران به صدا در آمد

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصاد 100، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی‌رنگ   از پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا، عدم وزش باد قابل ملاحظه و افزایش آلاینده‌های جوی به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون خبر داد.

این وضعیت جوی از روز دوشنبه تا چهارشنبه ( ۳۰ آبان تا ۲ آذر) در مناطق مرکزی، جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است که احتمال انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم  برای تمام گروه‌ها را در پی دارد.

این اداره مدیریت جهت کاهش تردد خودروها و در صورت نیاز کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، اجتناب از تردد غیرضروری برای تمامی گروه‌ها و پرهیز از فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز را توصیه می‌کند.

در هشدار نارنجی‌رنگ   سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز