معماری ورودی‌های پایتخت تغییر می‌کند

اقتصاد ۱۰۰- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از برگزاری مسابقه‌های طراحی برای تغییر ورودی‌های پایتخت خبر داد.

معماری ورودی‌های پایتخت تغییر می‌کند

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصاد ۱۰۰، رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار کرد: در کنار فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنر شهری که به صورت مستمر در حال انجام است، پروژه‌های فنی، بهسازی و ساماندهی در اولویت‌های اصلی اجرایی این سازمان در سال جاری قرار دارد.

وی با تأکید بر حفظ و تقویت هویت شهری، گفت: مرمت، نگهداشت و توسعه کاربری بناهای تاریخی از وظایف این سازمان است که در سال جاری ساماندهی، تکمیل و توسعه خانه عروسک، خانه اتحادیه، عمارت عین الدوله و چند بنای دیگر در دستور کار حوزه فنی و طراحی شهری قرار دارد.

صیادی با اشاره بر نقش ورودی‌ها و میادین شهر در تعریف هویت و تصویر آن در ذهن شهروندان، خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی با بهره‌گیری از نظر متخصصان و کارشناسان حوزه معماری و شهرسازی، ساماندهی و بهسازی میادین شاخص شهری نظیر میدان ولی‌عصر (عج)، ونک، محمدیه، رازی و ... را دنبال می‌کند، ضمن آنکه پس از برگزاری مسابقه‌های طراحی و مراحل حقوقی، اجرای ورودی‌های پایتخت را نیز نهایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، صیادی تأکید کرد: بهبود فضا و منظر شهر به خصوص در بناهای عمومی و خدماتی شهر تهران در قالب چند پروژه عمرانی در حال اجراست؛  ضمن آنکه تا آخر سال و با تأکید بر جانمایی و توجه به مطالبات شهروندان در ۲۰ نقطه شهر احداث سرویس‌های بهداشتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما