اختصاصی اقتصاد 100/

نماینده مجلس: دولت رئیسی ضعیف تر از آن است که بتواند کاری برای اقتصاد بکند

اقتصاد 100-نماینده مجلس یازدهم و منتخب دوازدهمین دوره خانه ملت گفت: مشکل عمده این است که جلسات با مسئولین اقتصادی موثر نیست ودر نشست هایی که نمایندگان با اعضای کابینه دولت دارند فقط هر کس نظر خود را می گوید، تمام می شود و می رود و عملا هیچ پاسخی جز عذرخواهی برای مردم نداریم.

نماینده مجلس:  دولت رئیسی ضعیف تر از آن است که بتواند کاری برای اقتصاد بکند

حسین حق وردی نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود:واقعیت این است که مجلس یازدهم و دولت سیزدهم دربخش اقتصاد، کارنامه خوبی ندارند و نمره قبولی نمی گیرند.اینکه دایما به مردم بگوییم تورم را کنترل ،یا حتی کاهشی کردیم نمی شود ؛ مردم باید این اقدامات را احساس کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه نتوانستیم در اقتصاد ثبات ایجاد کنیم تصریح کرد: در برخورد با مردم و پاسخ به سوالات اقتصادی آنان هیچ توجیهی نداریم کما اینکه دولت  نیزدر پاسخ به نمایندگان هیچ توجیهی ندارد.

نماینده شهریار تاکید کرد:انگار نه دولتی داریم ونه مجلسی! یک عده که نمی دانم چه کسانی هستند تصمیم می گیرند ارز را بالا ببرند و دولت هیچکاری نمی تواند انجام بدهد،مگر می شود سکه یک دفعه 47 میلیون تومان ودلار 65 هزارتومان بشود!

وی با تاکید بر اینکه عملا قدرت بازدارنده ای برای کنترل بازار وجود نداردگفت:حداقل این است مسئولان و تصمیم گیران ،سامانه های غیر قانونی تلگرامی را ببندند و ثبات در بازار کشور ایجاد کنند، اما اصلا نشانه ای از کنترل بازار دیده نمی شود.

منتخب دوازدهمین دوره مجلس در مورد استفاده نمایندگان از ابزارهای نظارتی افزود:مجلس از ابزار های نظارتی خود استفاده می کند کما اینکه وزیر صنعت در راستای ایفای وظیفه نظارتی نمایندگان استیضاح شد، اما آیا وضعیت خودرو بهتر شد!شاهدیم که قیمت خودرو بی ثبات است وبا وجود مصوبه مجلس هیچ خودرویی  وارد کشور نمی شود.

وی تاکید کرد: دولتی که ما می بینیم ضعیفتر از آن است که بتواند برای اقتصاد کاری کند.   

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما