پیشنهاد کوچک زاده درباره پول دادن به نمایندگان مجلس

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه باید شیرینی پُست نمایندگی از نمایندگان گرفته شود، گفت: نماینده‌ای که چند صد میلیون هزینه کرده چگونه می‌تواند خدمت مجاهدانه داشته باشد؟

پیشنهاد کوچک زاده درباره پول دادن به نمایندگان مجلس

به گزارش اقتصاد100، مهدی کوچک زاده منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم و نماینده مجالس هفتم تا نهم در گفت و گو با برنامه «جنت آباد» رادیو تهران، گفت: مهمترین موضوعی که باید همه نمایندگان به آن توجه کنند؛ انجام اقداماتی است که جلب رضایت فوری مردم را در پی داشته باشد.

تمام تکیه‌گاه نظام جمهوری اسلامی، بعد از خداوند متعال، مردم هستند

او افزود: نظام جمهوری اسلامی اهداف متعالی را دنبال می‌کند و تمام تکیه‌گاه این نظام بعد از خداوند متعال مردم هستند. ما بنای ریشه‌کنی ظلم و استقرار عدالت در عالم را داریم که سربازان آن مردم هستند.

مجلس دوازدهم باید اقداماتی را انجام دهد که جلب رضایت فوری مردم را در پی داشته باشد

کوچک زاده تصریح کرد: جماعتی در انتخابات شرکت نکردند که جماعت قابل توجهی هم بودند. این مصیبت بزرگی برای نظام است از این رو باید اقداماتی را انجام داد که جلب رضایت فوری مردم را در پی داشته باشد.

وی تاکید کرد: گرفتن شیرینی از جایگاه‌ها و پُست‌ها در جمهوری اسلامی طرح کلی من است. نماینده باید آماده خدمت ایثارگرانه و مجاهدانه باشد.

نماینده‌ای که چند صد میلیون هزینه کرده چگونه می‌تواند خدمت مجاهدانه داشته باشد؟

نماینده ادوار مجلس افزود: نماینده‌ای که چند صد میلیون هزینه کرده چگونه می‌تواند خدمت مجاهدانه داشته باشد؟ گرفتن شیرینی از پست‌ها موجب می‌شود مگس‌ها دور آن نچرخند. چرا یک سایتی به دروغ حقوق نمایندگان را بالا اعلام می‌کند و مردم هم می‌پذیرند؟ چرا وقتی صحبت خودروی شاسی بلند نمایندگان می‌شود مردم می‌پذیرند چون ما به نمایندگان ماشین می‌دهیم.

وی با اشاره به روایتی از شهید سردار سلیمانی گفت: او گفت در جمهوری اسلامی کسانی می‌توانند خدمت کنند که بگویند بیا نه اینکه برو.

مسؤولان اول باید خودشان قناعت داشته باشند

کوچک زاده اذعان کرد: در جنگ فرماندهی اینگونه بود. شهیدان باکری و زین الدین هم از همین مصادیق بودند. ما مسؤولانی لازم داریم که اگر قرار باشد به مردم قناعت را توصیه کنند اول باید خودشان اینگونه باشد.

وی گفت: نماینده برای اینکه بتواند به وظیفه خود به خوبی عمل کند باید امکانات داشته باشد. امکانات باید برای خدمت نماینده مهیا باشد اما برای زندگی معمولی خیر.

نباید تمام امکانات در قالب پول به نماینده مجلس داده شود

کوچک زاده تاکید کرد: آنچه ما در مملکت داریم با از خودگذشتگی و ایثار مهیا شده است. ما باید در وهله اول از نمایندگان شروع کنیم. نباید تمام امکانات (خانه و ماشین و هواپیما و …) در قالب پول در دست نماینده باشد. این خیلی بد است. اگر نماینده‌ای از شهرستان می‌آید باید خانه‌ای به او داده شود نه اینکه به او پول بدهیم.

او گفت: مقام معظم رهبری در سال ۷۰ در جمع هیأت دولت فرمودند چه وضعی است که جلوی هر وزارتخانه‌ای ده‌ها ماشین لوکس مربوط به مسؤولین وجود دارد؟

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با اشاره به اهمیت معیشت مردم عنوان کرد: ما برنامه اقتصادی هم داریم. در دوره‌های مختلف نتوانسته‌ایم ارتباط بین ارز و طلا را با معیشت مردم حل کنیم. باید با بررسی‌های کارشناسی بتوانیم معیشت مردم را از نوسانات قیمت ارز جدا کنیم. باید اقتصاد را با اصول علمی انجام دهیم. اما اقدامات ما نباید منجر به ضربه به مردم شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما