اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون اجتماعی

مجلس دوازدهم یکدست تر و جناحی تر خواهد بود

اقتصاد100-عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم احتمال داد که عملکرد کارشناسی مجلس دوازدهم تحت تاثیر تفکرات حزبی و جناحی قرار گیرد.

مجلس دوازدهم یکدست تر و جناحی تر خواهد بود

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه و منتخب دوره دوازدهم مجلس گفت:بر اساس گزارشهای شنیده و دیده شده  فکر می کنم مجلس دوازدهم کارشناسی ترباشد، منتها ممکن است افکار حزبی و جناحی در مجلس موج بزند.

وی با تاکید بر اینکه باید از اختلاف سلیقه جناحی درمجلس پرهیز شود وحل مشکلات مردم اولویت نمایندگان قرار گیرد تصریح کرد: حضور سلایق مختلف ولواز یک جناح در مجلس ،نباید مانع حرکت، رشد وتوسعه ویا حل مشکلات مردم باشد.

نماینده منتخب دوره دوازدهم مجلس درپاسخ به اینکه آیا جناحی بودن می تواند مانع تصمیم گیریهای کلان اقتصادی شود گفت: مقداری نگران تضارب آراء هستم چون با چنین تفکراتی، کار کارشناسی در این میان گم می شود.

وی افزود: در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به دلیل اینکه شاهد حضور اصلاح طلبان ویا برخی تفکرات بودیم مباحث مهمی که باید به تصویب می رسید به دلیل اختلافات حزبی رای نمی آورد،البته امیدواریم این دوره به خوبی مدیریت شود و اتفافات گذشته به شکل دیگری در این دوره رخ ندهد.

عضو کمیسیون اجتماعی یادآور شد:درست است که مجلس دوازدهم یک دست تر است اما جناح های مختلفی مثل پایداری و جریان شریان حضور دارند که بنظر می رسد با وجود این سلایق بهتر است کار کارشناسی اولویت باشد تا به داد مردم رسیده شود و در کمیسیون ها تخصصی  مسایل ،فارغ از جناح بندی ها تصمیم گیری شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما